کد خبر: ۳۸۰۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

تاخیر بیش از 9ساعته پرواز تهران - اهواز

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز ساعت 6 صبح امروز تهران - اهواز با شماره 431 گفت: با جایگزینی هواپیمای دیگری این پرواز، ساعت 15 و 40 دقیقه امروز تهران را به مقصد اهواز ترک می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
شاهرخ نوش آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرواز قرار بود ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز(شنبه) از تهران عازم اهواز تاخیر بیش از 9ساعته پرواز تهران - اهوازشود تا از آنجا به مشهد پرواز کند.

وی با بیان اینکه نقص فنی هواپیما اجازه نداد این پرواز در موعد مقرر انجام شود، گفت: با برطرف نشدن نقص فنی این هواپیما، هما مجبور به جایگزینی هواپیمای دیگری شد تا این پرواز ساعت 15 و 40 دقیقه عصر امروز انجام شود.

وی گفت: با اطلاع از تاخیر این پرواز، مسئولان ایران ایر در فرودگاه از مسافران آن پذیرایی کردند و یک وعده غذایی نیز در فرودگاه مهرآباد در اختیار مسافران قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، ناوگان هوایی کشورمان سالهاست به دلیل استفاده از هواپیماهای با قدمت بالا و مشکلات تحریمی برای خرید هواپیماهای جدید و قطعه، با چنین تاخیرها و مشکلات در پروازها مواجه است. با این حال ایران ایر بعد از اجرایی شدن برجام، توانسته برای خرید هواپیما با ایرباس و چند شرکت سازنده هواپیما، قرارداد امضا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین