کد خبر: ۳۸۰۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

عزم قوا برای تسریع در تعیین تکلیف وضعیت موسسه ثامن الحجج

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از جمع آوری امضا برای طرح سوال از وزیر کشور در خصوص وضعیت موسسه مالی ثامن الحجج(ع) خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : شهباز حسن پور بیگلری با اشاره به حساسیت قوه قضاییه، مجریه و مقننه برای برخورد با تخلفات مالی،گفت: همه قوا برای تعیین تکلیف وضعیت موسسه مالی ثامن الحجج(ع) و همچنین کارمندان و سپرده گذاران آنبسیج شده اند.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوال از وزیر کشور برای پاسخگوی وی درباره تخلفات موسسه مالی ثامن الحجج(ع) است،افزود: مجلس نسبت به تخلفات این موسسه حساس بوده و تا حصول نتیجه پیگیر موضوع خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:درهفته جاری سوال از وزیرکشور مطرح خواهد شد.

گفتنی است؛درحاشیه برگزاری نمایشگاه "بورس، بانک و بیمه" پس از اتمام مراسم افتتاح برخی از سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج(ع) در محل نمایشگاه بین المللی تهران تظاهرات کردند.

این افراد شعارهای "پولمان را بدهید" سردادند.یکی از این افراد گفت:ما سپرده گذاران موسسه ورشکسته ثامن الحجج (ع)هستیم که قرار است پول ما را بانک پارسیان پرداخت کند؛ولی پرداخت آن مجددا به زمان‌های دیگری موکول می‌شود و ما امروز به محض اطلاع از حضور مسئولین اقتصادی،در این مکان حضور پیدا کردیم تا شاید بتوانیم گره‌ای از مشکلات را باز کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین