کد خبر: ۳۸۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۸۴ - ۱۳:۵۷

حزب «وحدت آریایی ارمنی» اتحاد ایران، کوبا، ونزوئلا و بولیوی را محور نیکی خواند

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش نشریه ایراوونک چاپ ارمنستان، در اعلامیه این گروه آمده است: وحدت آریایی ارمنی، با توجه به تغییرات برگشت ناپذیر جاری در جهان که بشریت و ملت‌های طبیعی تشکیل دهنده آن را به طور طبیعی به سوی ملی شدن و دولت‌ها را به ملی‌گرایی هدایت می کنند، پشتیبانی بی چون و چرای خود را از تمام کشورهای ملی و مسئولان و مردم آن کشورها به خاطر رسالت و رفتارشان اعلام می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است: افراد دارای طرز تفکر ملی تبعیت از فرمان الهی و زندگی با قوانین طبیعی را نجات بشریت و طبیعت دانسته و برعلیه نیروهای تاریک جهانسوزضد الهی، با اصل و نصب مصنوعی، بی‌هویت و بی‌وطن مبارزه آغاز کرده‌اند و بشریت پیشرو به نمایندگی دولت های ملل طبیعی، موظف است از این جنگ نجات دهنده پشتیبانی کند. نیکو باید بر شرارت غلبه کند و آغاز بهار، نوید این پیروزی را داده است.

این حزب تصریح نمود : ما از تلاش‌های مشترک دولت‌های کوبا، ونزوئلا، بولیوی، ایران و سایر دولت‌های ملی در مبارزه با علیه نئولیبرالیسم و امپریالیسم به منظور تشکیل محورنیکی و مبارزه بر علیه محور شرارت استقبال می‌کنیم. فقط با وحدت مشابه و همکاری نیرومند دولت‌های ملی می‌توان برنامه‌های آدمخوار و جهانسوز دولت‌های مخفی دنیا را نابود کرد. ملت ارمنی را به تشکیل هرچه سریع‌تر حکومت ملی جهت الحاق سازمان یافته به این مبارزه خداپسند فرامی‌خوانیم. این ناشی از منافع ملت ارمنی نیز می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین