کد خبر: ۳۸۳۵۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

اتفاق نادر در آزمون سراسری

داوطلب آزمون سراسری سال ۹۵ مدعی است دفترچه سوالات وی ناقص بوده و مشاور عالی سازمان سنجش از پیگیری مسأله و بررسی در کمیسیون موارد خاص پیش از اعلام نتایج آزمون خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 کنکور سراسری سال 95 برای گروه ریاضی در روز پنج‌شنبه 24 تیرماه برگزار شد و پس از گذشت بیش از یک هفته یکی از داوطلبان کنکور در تماس با خبرگزاری فارس، از یک اتفاق نادر در کنکور امسال خبر داد و گفت: در حوزه دانشکده برق دانشگاه شهید بهشتی آزمون دادم که در حین آزمون متوجه شدم سوالات پرسشنامه‌ام ناقص است به طوری که صفحه اول سوالات هر درس موجود نبود، با استرس، این مسئله را به مراقب آزمون اطلاع دادم که پس از 20 دقیقه سوالات جدید را برایم آوردند ولی با استرس به سوالات پاسخ دادم و زمان از دست رفته من هم جبران نشد.

وی افزود: در این یک هفته پس از کنکور بارها این مسئله را به سازمان سنجش اطلاع دادم که حتی مشاور سازمان سنجش نیز اعلام کرد در 20 سال خدمتش در سازمان سنجش چنین مسئله‌ای رخ نداده است.

وی گفت: 4 سال برای کنکور تلاش کرده‌ام و حالا بسیار استرس دارم که نتوانم به نتیجه دلخواه خود برسم.

* توکلی: مسئله در کمیسیون موارد خاص بررسی می‌شود

به گزارش فارس،در این زمینه حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: چنین مسئله‌ای بسیار نادر است و باید پیگیری کنیم، اگر مسئله صحت داشته باشد قبل از اعلام نتایج در کمیسیون موارد خاص بررسی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
5
0
من استاد دانشگاه هستم. کمی عجیب به نظر می رسد. اگر دوربینی در محل آزمون بوده است باید چک نمود که صفحه اول را نجویده باشد. باید گذشته این فرد را چک نمود. البته نباید به هیچکس ظن بیخودی داشت. ولی نباید هیچ گزبنه ای را از ذهن دور داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
سلام،استاد محترم که الگوی معلم هستین ،چقدر دید منفی دارید.بیشتر از استادی به کارآگاه میخرید.
احمد نظرخاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
1
با سلام و احترام :
سه سال پيش در دانشگاه پيام نور گرگان دخترم باتفاق ساير همكلاسي هايش كه همه از تيز هوشان بودند . در حال برگزاري كنكور رياضي بودند . يكي از دانش آموزان كه نفر اول قلم چي گرگان نيز بود بدليل عدم توانائي در پاسخ به چند سوال اول ، جلسه كنكور را بهم مي ريزند و باعث بي نظمي و عدم تمركز ساير دانش آموزان مي شوند و اين حالت تا حدود بيست دقيقه در آزمون عمومي ادامه پيدا ميكند پس از آن به بيرون از كلاس مي برند در سالن نيز در وقت آزمون اختصاصي داد و فرياد دانش آموز ياد شده ادامه پيدا مي كند كه در نهايت به اتاق حفاظت فيزيكي مي برند .
كليه دانش آموزان نخبه رياضي گرگان با اين شرايط زمان را سپري مي كنند .
در جلسه اي كه با نماينده سازمان سنجش و رئيس دانشگاه پيام نور آقاي دكتر ....... برگزار شد و تمام موارد با جزئيات به ايشان ابلاغ و صورتجلسه گرديد .
در پيگيري هاي بعدي هيچ نتيجه اي حاصل نشد . اينگونه موارد در سال هاي گذشته تكرار شده ولي به گوش مسئولين عليرغم پيگيري هاي مكرر رسانده نشده است
لازم است چاره اي انديشيده شود . كه حاصل عمر فرزندان پس از سال ها تلاش به باد نرود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
1
جلوى چشم اونهمه مراقب چى جورى چند تا ورق كاهى را بجود كه كسى نفهمد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین