کد خبر: ۳۸۴۲۴۵
تعداد نظرات: ۸۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

نقدی صریح بر بی‌اخلاقی اخیر کیهان؛ آیا این تیتر منطبق با اخلاق و شرافت است؟/بزرگان اصولگرایی چرا سکوت کرده‌اند؟!

روزنامه کیهان و برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری که به نوعی دوستان و همراهان این روزنامه محسوب می‌شوند، انتقاداتی به همراه داشته است./به‌راستی بزرگان اصولگرایی چرا در برابر بی‌اخلاقی لجام‌گسیخته‌ای که به نام اصولگرایی پراکنده می‌شود، سکوت کرده‌اند؟!
آفتاب‌‌نیوز :
«عصر ایران» با انتقاد از رویکرد روزنامه کیهان در استفاده از راهکارهای غیراخلاقی، نوشته است: «اهانت مدیران اشرافی به ولی‌نعمت‌های نقدی صریح بر بی‌اخلاقی اخیر کیهان و دوستانخود: قبل از دولت یازدهم مردم کف زمین زایمان می‌کردند!!» این تیتر نخست دیروز روزنامه کیهان است. آن‌طور که از این تیتر و متن خبر برمی‌آید، وزیر بهداشت با توهین به مردم ایران گفته است که قبل از دولت یازدهم، مردم روی زمین زایمان می‌کردند!

ستون‌نویس کیهان نیز در «گفت و شنود» نیز با اشاره به این خبر نوشت:

«گفت: وزیر بهداشت گفته است «تا قبل از دولت یازدهم مردم روی زمین زایمان می‌کردند»!

گفتم: یعنی همه آنهایی که قبل از خرداد ۹۲ به دنیا آمده‌اند، مادرانشان آنها را کف زمین زایمان کرده‌اند؟!

گفت: با این حساب تمامی اعضای کابینه از جمله خود آقای وزیر بهداشت باید کف‌ زمین به دنیا آمده باشند!

گفتم: چه عرض کنم؟!  شاید هم اعضای کابینه هنوز به دنیا نیامده‌اند! و یا بعد از خرداد ۱۳۹۲ به دنیا آمده‌اند!

گفت: مرد حسابی! اگر بعد از خرداد ۹۲ به دنیا آمده باشند، که الان حداکثر باید چند کودک ۳ ساله و یا شیرخواره باشند!

گفتم: خب! به همین علت است که حرف‌های کودکانه می‌زنند!»

نقدی صریح بر بی‌اخلاقی اخیر کیهان و دوستان

طنزی مبتنی بر یک دروغ/ستون «گفت و شنود» کیهان

قطعاً اگر وزیر بهداشت، چنین حرفی را درباره «نحوه زایمان مردم ایران» در «قبل و بعد از دولت یازدهم» گفته باشد، نباید حتی برای لحظه‌ای در سِمت وزارت باقی بماند. اما واقعیت چیست؟ آیا وزیر بهداشت واقعاً چنین گفته است یا مدعیان اصولگرایی و ارزشگرایی، بی‌اخلاقی و بی‌تقوایی کرده‌اند؟!

واقعیت ماجرا این است که دو سال قبل، وزیر بهداشت در سفر به کرج از یک بیمارستان بازدید می‌کند که بهتر است روایتش را از زبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بخوانید:

«اولین مرکزی که دکتر هاشمی در این سفر بازدید کردند، یکی از بیمارستان‌های کرج بود که وضعیت اسفباری در آنجا حاکم بود و یک خانه قدیمی تبدیل شده بود به جایی که اسمش را بیمارستان گذاشته بودند.

در این مرکز سالانه ۵ هزار زایمان انجام می‌شد؛ این بیمارستان دارای ۱۰ تخت بود که دو تخت آن مربوط به زایمان بود و به دلیل عدم وجود امکانات، بیماران در جایی که همراهان می‌ایستادند، زایمان می‌کردند و اگر قرار بود بیماری به سزارین احتیاج پیدا کند باید همراهان بیمار برانکارد می‌آوردند و بیمار را به دلیل نبود آسانسور از پله‌ها به اتاق عمل می‌بردند. فکر نمی‌کنم در هیچ‌کجای دنیا چنین اتاق زایمانی وجود داشته باشد ... خیلی از بیماران به دلیل عدم امکانات مجبور می‌شدند در شرایط غیر بهداشتی و حتی کف زمین زایمان کنند و طبیعی است در مرکز کوچکی که سالانه ۵ هزار زایمان اتفاق بیفتد چنین شرایطی حاکم باشد.»

آن روز وزیر بهداشت با دیدن وضعیت نابسامان آن مرکز که تنها با دو تخت زایمان، سالانه ۵ هزار نوزاد در آن به دنیا می‌آمدند متأثر می‌شود و دستور ویژه‌ای برای حل مشکل می‌دهد. اینک بعد از کمتر از دو سال، به تعداد لازم تخت بیمارستانی، از جمله اتاق و تخت ویژه زایمان راه‌اندازی شده است.

حال دو سال بعد از آن ماجرا، وزیر بهداشت دوباره به کرج رفته و در وصف حال آن بیمارستان گفته است که قبلاً در اینجا به دلیل کمبود امکانات، بسیاری از مراجعان در کف اتاق‌های بیمارستان و نه روی تخت‌های خاص، زایمان می‌کردند - که واقعاً هم این‌گونه بود - ولی با راه‌اندازی تجهیزات و تخت‌های جدید، این مشکل حل شده است.

* * *

روی سخن من، بدنه اصولگرایانی است که به خدا و آخرت ایمان دارند؛ سؤالم این است که آیا آن تیتر و آن گفت و شنود، منطبق با تقوا و اخلاق و شرافت بوده است؟ کدام بخش از دین، مذهب، وجدان، اخلاق و انسانیت به ما اجازه چنین کاری می‌دهد؟!

هدف، دفاع از وزارت بهداشت نیست، چراکه این وزارتخانه روابط عمومی و وکیل و وصی خودش را دارد؛ آنچه از دیروز دغدغه مرا تشدید کرده، تشدید موج بی‌اخلاقی در جامعه است. مهم هم نیست که این بی‌اخلاقی از جانب چه کسی و علیه چه کسی صورت می‌گیرد؛ مهم و دردناک این است که جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم را بی‌اخلاقی‌های مکرر فرا گرفته است. قسمت غم‌انگیز ماجرا هم اینجاست که بخش عمده‌ای از تولید بی‌اخلاقی، توسط کسانی صورت می‌گیرد که ادعاهایشان زمین و زمان را کر نموده است!

از دولت انتقاد کنید، اگر جایی تخلفی کرده است، در بوق و کرنا کنید کما این که به درستی بحث فیش‌های حقوقی چند مدیر افشاگری شد ولی به خاطر سالم نگه داشتن جامعه‌ای که خودمان در آن هستیم و قرار است فرزندانمان در آن زندگی کنند، اینقدر دروغ و بی‌اخلاقی و عقده‌گشایی پمپاژ نکنید.

وزیر به یک بیمارستان رفته که به علت کمبود تخت زایمان، بسیاری از مراجعان در کف اتاق‌های آن زایمان می‌کردند (۵۰۰۰ زایمان در سال با دو تخت) و دستور داده که این مشکل را حل کنند و انصافاً هم در کمتر از دو سال مشکل حل شده است و وزیر با خوشحالی از این اتفاق خوب، گفته که قبلاً وضعیت این بیمارستان آن‌گونه بود و الان اوضاع مرتب شده است.

انصافاً این، جای تقدیر دارد یا این‌که چشم بر این عملکرد بپوشیم و برای تخریب دولت، تیتر بزنیم که فلانی به مردم توهین کرد و گفت: «قبل از دولت یازدهم مردم کف زمین زایمان می‌کردند»؟

کجا توهین شده؟ کجا سخن از این دولت و آن دولت شده؟ توهین، این تیتر و آن گفت و شنودی است که در منتهی‌الیه بی‌تقوایی و بی‌اخلاقی رسانه‌ای زده‌اند.

جالب اینجاست که آقایان مدعی اصولگرایی، ابتدا دروغی می‌نویسند و در بوق و کرنا می‌کنند و سپس درباره دروغ خودنوشته‌شان، مقاله می‌نویسند و طنز می‌بافند و با این و آن مصاحبه می‌کنند و در شبکه‌های مجازی هم به اسم مردم، واکنش می‌سازند و لابد در انتخابات هم از آرشیوی که درست کرده‌اند، بهره‌ها می‌برند. واقعاً شرم و ننگ بر رأی و قدرت و منصبی که برای به دست آوردنش هر روز باید دروغ گفت و بی‌اخلاقی کرد!

به ما یاد داده‌اند که روز قیامت، درباره کلمه به کلمه حرف‌هایمان باید جواب پس دهیم. اگر آقایان به قیامت و سؤال و جواب ایمان دارند، به این فکر کنند که فقط در همین یک فقره که آگاهانه و آشکارا دروغ بافته‌اند، دقیقاً چه پاسخی خواهند داد؟

این‌که پاسخشان چه خواهد بود و مقبول می‌افتد یا گرفتار عذاب الهی می‌شوند، به خودشان مربوط است، آنچه مهم است و به ما مربوط می‌شود، نگرانی از گسترش روزافزون بی‌اخلاقی در جامعه است.

به‌راستی بزرگان اصولگرایی چرا در برابر بی‌اخلاقی لجام‌گسیخته‌ای که به نام اصولگرایی پراکنده می‌شود، سکوت کرده‌اند؟!

آنان که بی‌پروا، این‌گونه می‌کنند، بدانند که اخلاق، شیرازه یک جامعه است که اگر آن را از بین ببرند، کل جامعه از هم فرو می‌پاشد و چون این کشتی غرق شود، نه دیگران می‌مانند و نه خود مدعیان؛ دست‌کم به آینده خودشان فکر کنند که موج بی‌اخلاقی، خودشان را هم قربانی می‌کند؛ مانند یک سیل که همه را با خود می‌برد.

نقدی صریح بر بی‌اخلاقی اخیر کیهان و دوستان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸۲
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
3
67
این را همه میدانند شما هم باید بدانید :آقای شریعتمداری و همکارانش متخصص جنگ روانی هستند و این جنگ را بر علیه هرکس که دوستش نداشته باشند به راه انداخته و خواهند انداخت پس باید همانگونه به آن پاسخ داد و با کشیدن سخن خدا و پیامبر و روز قیامت به میان معرکه حل شدنی نیست .اینجا نبرد نبرد تخصص است.
پاسخ ها
گنجی پور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
بنده از طرفداران پروپاقرص کیهانم .
اما تیتر کیهان در خصوص سخنان وزیر بهداشت رو غیراخلاقی میدونم و ازش حمایت نمیکنم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
3
42
همگان گواهی میدهند که یکی از موفق ترین، پرکارترین، خوش نام ترین، صادق ترین و باسوادترین وزیر بهداشت در همه دولتها شخص شخیص آقای دکتر هاشمی است. دلیل این ادعا هم کارهای بزرگی است که ایشان در طول مدت وزارتش انجام داده است و دعای خیر تک تک ایرانیان را برای همیشه به دنبال داشته است و خواهد داشت. دست برخی از روزنامه ها مدت هاست برای مردم رو شده است. اینها آبروی نداشته ی خود را میبرند و زحمت مخلصین را زیاد میکنند ولی مطمئنا کاری از پیش نخواهند برد. درود بر دکتر هاشمی عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
2
37
یعنی اگه این خزنامه در بهشت هم چاپ بشه به توهین و اهانت و ایجاد نامیدی در بین هشتیان ادامه میده...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
2
29
متاسفانه بعضی ها نسبت به دولت روحانی بغض وکینه دارند به خصوص بعد از شکست فضاخت بار دلواپسان در اسفند 94
بعضی از دوستان وقتی می خواهند همدیگر را اذیت کنند یک برگ از روزنامه سابقا وزین دیروز و زنجیری امروز روی شیشه ماشین هم می چسبانند یکی از بستگان اینقدر نفرت دارد که می گفت امروز چشمم افتاد به این کاغذپاره نحس روز بدی خواهم داشت. ملت آنقدر نفرت دارند که به روزنامه فروش هم چپ چپ نگاه می کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
2
32
کیهانه دیگه!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
1
33
کیهان ،‌‌ رو به افول است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
2
26
کیهان ،‌‌ رو به افول است . هر روز بد از دیروز و بهتر از فردا .‌ پس از شکست های پی در پی شریعتمداری در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس . از نظر شریعتمداری ، اگر قرار است دیدگاه شریعتمداری ، حاکم نباشد پس باید اصلا حاکمیتی نباشد .‌شریعتمداری ، خود را محور اسلام و انقلاب میداند . پس اگر قرار است ، او محور نباشد ، پس باید همه چیز را نابود کرد . باید مردم را دلسرد کرد . باید همه را نسبت به هم بدبین کرد . باید نفاق را آنچنان گسترش داد ، که بویی از یکرنگی و یکدلی در جامعه نماند .‌ از نظر شریعتمداری ، همه کج هستند و فقط او راست است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
شايد هم خودشو از همه گلها بهتر دونست، آيا اين دليل ميشه كه يعني از همه گلها بهتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بالاخره همه مردم چشم دارند، گوش دارند، عقل و شعور دارند . . . . .
یک ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
1
23
بهتر است در مورد سردبیری آقای شریعتمداری تجدید نظر شود چون روزنامه کیهان که زمانی پرخواننده ترین روزنامه کشور محسوب می شد،اکنون علاوه بر عدم انجام رسالت خویش به رسانه ای غوغا سالار تبدیل شده و حتی جریان اصولگرا را زیر سوال برده و باعث بی حرمتی زیاد به بسیاری از مسئولین و خادمین نظام شده است. بسیاری از جوانان نسل سوم انقلاب این روزنامه را نوعی زنگ تفریح در مطبوعات می دانند.غافل از اینکه زمانی بسیاری از بزرگان سیاسی و اجتماعی و...کشور در آن قلم فرسایی داشتند.دو دستگی و غفلت از دستاورد های نظام باعث نابودی زحمات بسیاری از بزرگان می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
1
27
تیتر کیهان که دیگه نیاز به این همه توضیح و تفسیر نداره! همه می دانند کیهان یعنی دروغ...!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
1
27
این روزنامه مدتهاست از شدت بی مخاطب بودن به "خود گویی و خود خندی" رو آورده است
نصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
2
28
مردم به این چرندیات روزنامه کیهان توجهی نمی کنند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
2
21
تا زمانی که با این نشریه بر خورد جدی نمی شود ؛ حفتان است که این چنین از آن بخوانید. یاد آنروزها بخیر که ملت برای این روزنامه صف طویل می بستند . یاد مقاله های ابوالقاسم حاج سیدجوادی بخیر.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
1
27
کیهان نه یک روزنامه بلکه یک موسسه متخصص درجنگ روانیست...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
9
بله بله
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
32
کیهان و اخلاق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
جانباز مستاجر بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
2
27
پشتم گرمه !
ناشناس
|
-
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
30
اگر مردم کف خیابان به دنیا امدند شریعتمداری سر راه خاکی به دنیا امده چون از هر چیزی کاملا علم واطلاع دارد که چگونه است پس ایشان مرکز دایره می باشد ودر گوشه ی خیابان خاکی گذاشتند ورفتند معل.م نیست از کجا این همه مطلب یاد گرفته است تازه شاید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
23
اگر به گذشته نگاه کنید این حرفهای نادرستی به یکی از آقایان نسبت می دهد او با کمال ... می گوید باید آبرو اینجور افراد ریخته شود حالا راست ودروغش مهم نیست
پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
33
کیهان در زمان نابودی اخلاق و اقتصاد توسط دولت مهرورز کجا تشریف داشتی؟؟؟چون حسابی کاسب تحریم بودین از اون همه بی عدالتی تعریف هم میکردی.
صابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
23
کیهان فک کردی کی هستی؟
صابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
2
27
کیهان فک کردی کی هستی؟
اقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت، بهترین وزیر بهداشت تا کنون بوده اند و خوشبختانه جیره خوار کسی نیست....
اگر من جای دولت بودم کیهان را کلا توقیف میکردم به سبب ... گویی و پارازیت....کلا بیخوده این روزنامه
ای کاش ...قطع شود اونوفت ببینیم باز هم بلبل زبانی میکند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
نه نگو شريعمتداري خط قرمز دلواپسانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
5
آفتاب جان یادم رفت
نظر قبلیمو پخش کنید ها
مرسی
سیدمحمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
18
کیهان جز دروغگو کاری نکنید
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
2
8
سطحی نگر نباشید ..
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
11
وای چرا مردم اینگونه شدن ..بیچاره وزیر بهداشت...سطحی نگر نباشید ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
16
3
وزیر بهداشت داره خودش رو واسه انتخابات آماده میکنه. انقدر ساده نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
مطمئنم خواب ديدي ساده دل
آیدین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
با این تحلیل ات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
4
ببخشید میدونم قابل پخش نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
15
نگارنده محترم گویا اطلاع ندارد که ایمان به قیامت را خیلی ها مدتهاست کنار گذاشته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
كدام قيامت قيامت مال مستضعفين هست شامل حال امثال شريعتمداري نميشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
15
اهميتي ندارد كه از گفته ها و نوشته هايشان مثلاً بوي تعفن بلند شود يا . . . .
مطرح شدن را به هر قيمتي خواهان هستند!!! ميفهمي؟؟!! به هر قيمتي!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
6
1
عصر ايران وافتاب................چرا به كيهان معترض ميشوي...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
6
از كيهان ... ميخواهيد!!!!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
8
کلاه کوچک سرش بزارید قیافه اش داد میزنه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
12
چرا كسي جلو اين ....................... نميگيرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
2
خبرتونو حذف کنید.چون کلیپ صوتی رو کردن.
البته شاید داداشش تقلید صدا کرده باشه!
نصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
13
1
این حرفی است که وزیر شما که طرفتارشان هستی زده چرا ترش کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
طرفتار!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
13
روزنامه کیهان غیر از تندروی ، اظهار نظرهای بی مورد و عدم اطلاع از مسائل نظر میدهند امیداست انصاف ، عقلانیت ، پرهیز از هرگونه توهم را سرلوحه کار خود قرار داده و فقط رضایت خدا را در نظر بگیرند و گمان نکنند که تا ابد سالم و زنده خواهند ماند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
12
بر اساس علم روانشناسي هر كسي را كه جامعه طرد كند شروع مي كند به پرخاش گري تا خود را مطرح نمايد.
مدير مسوول روزنامه سابقا وزين ديروز و زنجيري امروز بعد از اتخابات اسفند 94 بدجوري خود را باخته و زده به خاكي ولش كنيد جزايش همان تحويل نگرفتن است.

پرخاش كردنش هم باعث سكته خودش مي شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
11
برادر حسین تو چرا اینهمه جلز و ولز میکنی تو که در همه حالت نونت تو روغن هس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
10
تندروی با بی ادبی فاصله فراوان دارد کار کیهان بی ادبی است ادبیات هتاکانه تشبیه هات موهن و سخیف در همه عرصه ها بیت الغزل نوشته های آقای شریعتمداری است مثل تشبیهاتی که از برجام داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
12
کیهان خوب میداند چه مینویسد.وعمدا مغرضانه مینویسد.تا زمانی که ایشان نباید پاسخگو باشند انتظاری نبایدداشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
13
1
وقتی طرف حرف زده رو ماله کشی میکنه وقبول نداره اگه شما بودید چه برخوردی میکردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
طرف 2سال پيش گفته شما امروز شنيدي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
6
2
عیب نداره سال دیگه دکتر احمدی نژادرییس جمهور مون می شه اقای دکتر لنکرانی و به وزارت بهداشت انتخاب می کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
8
واقعا بی ادبی و هتاکی است البته کیهان فعلا گوشش بدهکار حرف حساب نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
6
میخواد ایران را زندان کنه برای ما.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
5
0
شما که دم از اخلاق می زنی، مگه وزرای دولت قبل مال این کشور نبودن
ناشناسسس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
6
کیهان+شبکه یک+بعضی قسمتهای شبکه خبر می شود =معجون تخریب وبداخلاقی=افزایش رأی طرف مقایل
farhad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
9
بعضی ادما در ایران هرکاری بخوان میکنن وهرحرفی که بخوان میزنن و به کسی هم جوابگو نیستن و از مصونیت کاملی برخوردارن.......مثل کیهان
ahmad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
11
متاسفم برای اصولگرایانی که به خاطرمنافع شخصی وحزبی دست به تخریب فرزندان این مرزوبوم میزنند اینهاهمان خوارجی هستندکه قران برسرنیزه بردندوقران ناطق راتنهاگذاشتند
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
8
حداقل به سیادت آقای وزیر احترام می گذاشتید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
ادب را در ................... میدونن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
12
3
آفتاب کم به مردم دروغ بگو. فایل صوتیش موجوده دقیقا همین حرفها رو زده. اگر چه میدونم که نظر منو منتشر نمیکنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
آفتاب اس دیگه . زیاد فکرشو نکن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
10
هر گشوری یک یا چند دلقک سیاسی دارد کیهان نماد آن است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
2
شریعتمداری .....
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
2
من متن صحبتهاي وزير بهداشت رو خوندم ايشان با توجه به تحصيلاتي كه داره و در جايگاهي كه هست بايد منظورش رو كمي شفاف تر و دقيق تر بيان كنه تا اين برداشتها از ايشان نشه.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
3
0
من متن صحبتهاي وزير بهداشت رو خوندم ، بنظرم همين برداشت از صحبتهاي ايشان ميشه، ايشان با توجه به تحصيلاتي كه داره و در جايگاهي كه هست بايد منظورش رو كمي شفاف تر و دقيق تر بيان كنه تا اين برداشتها از ايشان نشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
1
این چیزا خیلی لوکسه خیلی به خودتونگیرین بابا .......
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
5
اگه ممکنه آقای شریعتمداری برای یکبار هم که شده در روزنامه اش تعریفی از اخلاق دینی واسلامی وگوشه ای از سیره اهل بیت علیهم السلام را درج نمایند هم از ظلم ستزی ومبارزه با مفاسد ونظارت برکارگزاران...وهم از تقبیح ودروغ وافتراء وتهمت ...تا ما بفهمیم اخلاق یعنی چی آقای شریعتمداری خواسته زیادی نیست خواهش می کنم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
0
شریعتمداری......................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
8
مادر چاوز - دختربچه انرژی اتمی اشپزخانه- دنیا برای ایران زنبیل گذاشته- دولت پاک دست-نمیشه از اذهان پاک کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
9
حسین شریعتمداری ادب ............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
7
خداوند به شریعتمداری وهمه اونهایی که مثل او فکر میکنن و مینویسند ...........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
3
افرادی مثل شریعتمداری که حالشون کاملا بر همه واضح و مبرهن است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
3
افرادی مثل شریعتمداری که حالشون کاملا بر همه واضح و مبرهن است تعجب در اینجاست که با علم این موضوع چطور روز به روز بیشتر پر و بال داده میشند و امکانات بهتری در خدمتشون قرار میگیره در حالیکه باید کاملا برعکس باشه. هر چه بیشتر بی اخلاقی میکنن بیشتر ادعا دینداری و خدا و پیغمبر دارند. لااقل خدا و پیغمبر و دینو خراب نکنید آقای شریعتمداری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
2
افرادی مثل شریعتمداری که حالشون کاملا بر همه واضح و مبرهن است تعجب در اینجاست که با علم این موضوع چطور روز به روز بیشتر پر و بال داده میشند و امکانات بهتری در خدمتشون قرار میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
شریعتمداری !!!!!!
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
3
قصهء امثال شریعت مداری قصهء اینترنت اکسپلوررِ که به هر نحوی شده میخواد خودشو قاطی مسائل مهم بکنه و بگه ما هم هستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
0
دروغ گو دشمن خداست
بعضی معلم های اخلاق بیمار میگویند.

دروغ برای خدا دروغ نیست

ترجمه دروغ برای خدا ......... به زبان های دیگر خدا نشناسی است .
شاهرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
وای به ان هایی که تهمت می زنند وحرف ها رابرعکس وخوب را می گذارند وخود بد را درست کرده وبرمی دارند وبه دست مردم می دهند اخر یکی نیست بپرسه کیهان به چه قیمتی از چی واز کی می خوای دفاع کنی خوب به نفعش هست چون یه روزنامه وقتی در جامعه ای رفاه باشه وهمه خوشحال دیگه خبر حوادثی نیست وهمه ی فروش روزنامه به خبرهای داغ قتل وغارت بیکاری و افتضآح هست که این همه رو تواون 8سال زمینه ساز کرد احمدی وحالا حالا ها درست نمیشه بااین کار شکنی ها ومسایل این ها دشمن مردم ونظامند
وب گرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
0
کیهیان روزنامه پرقدرتی است من بخاطر همین قدرتش دوستش دارم حالا هرچی می خاد بگه حق داره انقدرم پشت سرش حرف نزنید وگرنه خودم می دونم و شماها
پاسخ ها
پویا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
احتمالا تو خود شریعت مداری نیستی اخوی ؟
تهدید هم کار خودت و دارو دسته خودت هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
این حسین اقا برای خودش یک نظریه پرداز است از
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
1
0
این تیتر کیهان درست نبود.اما شما که اینقدر فریاد اخلاق رسانه ای میزنی وقتی روزنامه های زنجیره ای هم بداخلاقی کنند اینطور شاکی میشی یا...
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
قتلهای زنجیره ای.کابوس تندروها
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین