کد خبر: ۳۸۴۲۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

گل‌محمدی: سیاه‌جامگان زیاد وقت تلف می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در زدن ضربات آخر بی‌دقت عمل کردیم.
آفتاب‌‌نیوز :
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار کرد: بازیکنانم نمایش خوبی در این بازی انجام دادند ولی گل‌محمدی: سیاه‌جامگان زیاد وقت تلف می‌کردمتاسفانه نتوانستیم در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشته باشیم. اعتقاد دارم اگر می‌توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم، نتیجه به گونه‌ی دیگری رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: جا دارد تبریک ویژه‌ای به تیم سیاه جامگان داشته باشم که نسبت به سال گذشته عملکرد قابل قبول‌تری داشتند و توانستند بازی خوبی را ارائه دهند. باید این موضوع را اشاره کنم که امروز روز دروازه‌بان سیاه جامگان بود که توانست با انجام چند واکنش مانع از گل‌ خوردن تیمش شود.

وی تصریح کرد: در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم بازی خوب خود را دنبال کنیم و در زدن ضربات آخر با بدشانسی مواجه شدیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ با انجام بازی‌های خوب این شکست را جبران کنیم.

گل‌محمدی درباره وقت تلف کردن بازیکنان سیاه جامگان و اعتراض این تیم نسبت به گل تیم ذوب آهن اظهار کرد: با توجه به اینکه بازیکنان تیم حریف وقت بازی را می‌گرفتند در آن صحنه تشخیص دادم که بازیکنان توپ را به اوت نزنند و ادامه بازی را انجام دهند. اعتقاد دارم بازیکنان تیم سیاه جامگان در این بازی وقت زیادی را تلف کردند. برای همین موضوع تشخیص دادن اینکه واقعا بازیکن مصدوم بوده است یا خود را به قصد به زمین انداخته است کمی سخت بود.

به گزارش ایسنا، سرمربی ذوب آهن درباره بازیکنان جذب شده تیمش در این فصل گفت: در پست‌هایی که نیاز داشتیم توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم ولی باز هم باید تاکید کنم که مشکل اصلی ما نبود قاسم حدادی فر است. قطعا به زمان نیاز داریم که جای خالی این بازیکن را پر کنیم ولی با این حال تمام بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد تا موفقیت‌های سال گذشته خود را تکرار کنیم. هرچه از زمان لیگ بگذرد بازیکنان از نظر آمادگی به شرایط بهتری دست خواهند یافت.

وی درباره تیم سیاه جامگان و تغییرات این تیم نسبت به سال گذشته عنوان کرد: اعتقاد دارم تیم سیاه جامگان توانسته است بازیکنان خوبی را در اختیار بگیرد. خوشحالم که مشهد تیم خوبی را برای ادامه لیگ خواهد داشت و آرزوی موفقیت برای هر دو تیم این استان خواهم داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین