کد خبر: ۳۸۴۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

درخواست شبکه NBA برای تغییر ترتیب رژه مراسم افتتاحیه المپیک

شبکه تلویزیونی NBA از مسئولان برگزاری المپیک ریو خواست تا ترتیب رژه مراسم افتتاحیه را تغییر دهند و تیم آمریکا دیرتر در رژه ظاهر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از سایت  Inside the games، از آنجایی که نام کشور آمریکا در زبان پرتغالی با حرف E شروع می‌شود این کشور زودتر در رژه ظاهر می‌شود.

طبق گزارش روزنامه‌ گلوبو برزیل، NBA درخواست کرده است که ترتیب رژه عوض شود و آمریکا دیرتر رژه برود تا تعداد مخاطبان تلویزیونی این شبکه کم نشود، در صورتی که ترکیب رژه طبق حروف الفبای انگلیسی باشد آمریکا دیرتر رژه خواهد رفت.

NBA پیش از این مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا گفته می‌شود دلیل دیر بودن مسابقات فینال شنا دخالت این شبکه است. قرار است که این مسابقات ساعت 10 شب به وقت محلی آغاز شوند تا با زمان پخش در آمریکا تطابق داشته باشند. به ‌این‌ ترتیب ورزشکاران ساعت سه صبح به دهکده باز می‌گردند. هنوز با درخواست NBA برای تغییر ترتیب رژه موافقت نشده و به نظر می‌رسد که مسئولان برگزاری قصد دارند همین ترتیب را نگهدارند.

NBA یکی از بهترین پوشش‌دهندگان بازی‌های  المپیک 2012 شناخته شد. این شبکه آمریکایی از چهار مدال مربوط به  المپیک لندن سه مدال گرفت. با این حال انتقادات زیادی به برنامه‌های  المپیک NBA در زمان  المپیک لندن شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین