کد خبر: ۳۸۵۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

رونالدو به بازی اول لالیگا می‌رسد؟

سرمربی رئال مادرید معتقد است رونالدو شانس کمی برای بازی برابر رئال سوسیداد در هفته نخست لالیگا را خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
کریستیانو رونالدو که در تابستان همراه تیم ملی کشورش موفق شد قهرمانی در جام ملت های اروپا را بدست بیاورد، در دیدار نهایی مصدوم رونالدو به بازی اول لالیگا می‌رسد؟شد و از زمین بازی بیرون رفت تا این بازیکن دیدار سوپرجام فوتبال اروپا را که قرار است بین رئال‌مادرید و سویا برگزار شود را از دست بدهد. در این بین زین الدین زیدان سرمربی رئال‌مادرید نیز انتظار ندارد تا مهاجم پرتغالی رئال برای دیدار اول کهکشانی ها برابر رئال سوسیداد حاضر باشد.

رئال مادرید که مدت هاست نتوانسته است قهرمانی در لالیگا را بدست بیاورد، باید در دیدار اول خود در این فصل برابر رئال سوسیداد به میدان برود. این تیم در حال حاضر اردوی آمادگی خود را در آمریکا پشت سر می‌گذارد تا بتواند به شرایط خوبی برسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، زیدان درباره وضعیت مهاجم تیمش گفت: رونالدو قطعا در دیدار سوپرجام اروپا غایب خواهد بود و باید ببینیم وضعیت او برای بازی برابر سوسیداد در هفته نخست چگونه خواهد بود. مصدومیت او به طور طبیعی یک ماه طول می کشد و بعد از آن نیز باید همراه با تیم تمریکن کند تا به شرایط بازی برسد چرا که بعد از اینکه یک ماه از تمرینات دور بوده اید، طبیعتا شرایط بازی را از دست داده اید. بین بازی سوپرجام اروپا و اولین دیدار در لالیگا ۱۰ روز فاصله است. او همراه ما خواهد بود ولی بعید می دانم بتواند در بازی نخست همراه ما بازی کند.

رئال مادرید باید در دومین دیدار خود در تور آمریکا به مصاف چلسی برود. در این دیدار نیز همچون بازی اول رئال برابر پاری سن ژرمن به احتمال زیاد کریم بنزما به میدان نخواهد رفت.

زیزو در پایان درباره هم وطن خود گفت: به دقت شرایط بنزما را زیر نظر داریم و می خواهیم او به مرز آمادگی برسد. او در بازی برابر چلسی بازی نخواهد کرد ولی رفته رفته شرایط بازی را بدست آورده است و دوست داریم او را به شروع بازی های تیممان برسانیم.

رئال مادرید در اولین دیدار پیش فصل خود برابر پاری سن ژرمن با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین