کد خبر: ۳۸۵۴۱۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

حرف‌های برانکو درباره نیمکت‌نشینی طارمی، جدایی لوبانف، نشر قراردادها و حضور امروز پروین در استادیوم

آفتاب‌‌نیوز : روزنامه خبرورزشی نوشت: برانکو از انتشار مبلغ قرارداد مربیان و بازیکنان بسیار شاکی است. او این کار را حرفه‌ای نمی‌داند و معتقد است این کار قانونی هم نیست...

دیروز به همین بهانه با مرد کروات تماس گرفتیم و دقایقی با سرمربی پرسپولیس گپ زدیم. برانکو به نکات جالبی در این رابطه، حضور احتمالی علی پروین در ورزشگاه آزادی، نیمکت‌نشینی طارمی و... اشاره کرد.

مثل اینکه انتشار مبلغ قرارداد مربیان و بازیکنان بدجوری باعث ناراحتی شما شد؟
بحث ناراحتی و این حرف‌ها نیست. مبلغ قرارداد هرکسی اسرار فردی او است و نباید آن را منتشر کرد. این کار در فوتبال اروپا مرسوم نیست.

ولی به طور مثال قرارداد ژوزه مورینیو منتشر می‌شود و...
شاید خود مورینیو این‌طور خواسته باشد. این کار مرسوم نیست. اولین بار پارسال بود که قرارداد من منتشر شد. پارسال هم گفتم آقایانی که قرارداد مربیان و بازیکنان را منتشر می‌کنند آیا می‌گویند خودشان چقدر حقوق می‌گیرند؟

شما قرارداد استقلالی‌ها را دیدید؟
به من ارتباطی ندارد که بخواهم ببینم همکارم در استقلال یا بازیکنان آن‌ها چقدر حقوق می‌گیرند. در همین کشور خودتان بسیاری از مردان خوش‌شان نمی‌آید حتی زن و بچه‌شان بدانند چقدر دستمزد می‌گیرند و من هم این کار را درست و حرفه‌ای نمی‌دانم. البته شنیدم این اقدامات برای شفاف‌سازی بوده است اما در مجموع حرفه‌ای نیست.

الکساندر لوبانف هم که از پرسپولیس جدا شد. چرا؟
به من گفت که مادرش دچار مشکل قلبی شده و باید جراحی کند. به همین دلیل خواهان جدایی شد.

قبول دارید که این حرف‌ها بهانه است؟
من به این ماجرا به شکل دیگری نگاه می‌کنم. خاطرتان باشد زمان جدایی رامین رضاییان و مهدی طارمی گفتم این دو نفر از لحاظ حرفه‌ای خواسته‌اند سرنوشت خود را جور دیگری رقم بزنند و همین کار را هم انجام دادند.

ولی لوبانف برخلاف این دو با پرسپولیس قرارداد داشت.
به این نکته توجه کنید. من یک مثال برای شما می‌زنم. در یک رستوران فردی مشغول کار است، یک روز می‌آید به صاحب رستوران می‌گوید از فردا دیگر نمی‌توانم با شما کار کنم. چه‌کار باید کرد؟ آیا باید او را به زور نگه داشت؟ من چنین اعتقادی ندارم.

اسامی افراد مختلفی به عنوان جانشین احتمالی الکساندر لوبانف مطرح می‌شود، آیا قرار است گلر بعدی پرسپولیس خارجی باشد یا ایرانی؟
هنوز چیزی معلوم نیست. همه این حرف‌ها در حد گمانه‌زنی است. احتمالاً یک گلر خارجی بیاوریم و...

می‌شود بگویید از کدام کشور؟
هنوز نمی‌توانم دقیق بگویم از کدام کشور دروازه‌بان می‌آوریم اما شما مطمئن باشید گران‌تر از الکساندر لوبانف نخواهد بود.

جداً؟!
بله، حتی یک ریال یا دلار هم گران‌تر نخواهد بود!

راستی خبر دارید که احتمالاً علی پروین قرار است برای تماشای بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان به استادیوم آزادی برود؟
(با خوشحالی) باعث افتخار ماست که علی پروین برای تماشای بازی پرسپولیس به استادیوم بیاید. همیشه احترام خاص و ویژه‌ای برای ایشان قائل هستم. البته یک مقدار نگران علی پروین بودم ولی بازی در ساعت خنکی برگزار می‌شود. خوشبختانه ساعت خوبی با فولاد بازی داریم و آقای پروین هم می‌تواند به راحتی به استادیوم بیاید.

باید فولاد را ببرید تا علی پروین حرص نخورد.
(می‌خندد) ان‌شاءا... بازی را می‌بریم تا علی پروین حرص نخورد.

فکر می‌کنید روز دوشنبه استادیوم آزادی پر شود؟
بازی قبلی اگر اشتباه نکنم حدود ۱۸هزار نفر به استادیوم تختی رفتند البته دسترسی به آن ورزشگاه سخت بود و فکر می‌کنم حداقل ۶۰هزار نفر روز دوشنبه به آزادی بیایند.

یعنی منتظر ۶۰هزار تماشاگر پرسپولیسی هستید؟
می‌دانم وسط هفته است ولی چشم‌انتظار این تعداد هوادار مشتاق هستیم تا با دلگرمی بیشتری وارد زمین شویم.

برخی‌ها شایعه می‌کنند که نیمکت‌نشینی مهدی طارمی به دلخوری شما از او برمی‌گردد. توضیحی می‌دهید؟
نیمکت‌نشینی مهدی طارمی دلیل کاملاً فنی دارد. من همین جا اعلام می‌کنم حتی یک اپسیلون هم از مهدی دلخوری ندارم. خود طارمی هم پذیرفته از لحاظ آمادگی بدنی از بقیه عقب است و خدا را شکر با جان و دل تمرین می‌کند تا خودش را برساند. هدف من هم رساندن هرچه سریع‌تر این بازیکن ارزشمند به ترکیب ۱۱ نفره است. توجهی هم به شایعات و حرف و حدیث‌های بی‌مورد نمی‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین