کد خبر: ۳۸۷۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
مخالفان می‌خواهند به هر قیمتی دولت را ناموفق جلوه دهند

تریبون‌های نمازجمعه نباید محل تخریب دولت باشد

یک عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با انتقاد از تخریب رییس‌جمهور در تریبون‌های نماز جمعه گفت: نماز جمعه یک فریضه عبادی سیاسی است و نباید از آن استفاده جناحی شود و محل تخریب دولت باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با «آفتاب‌نیوز» با اشاره به توهین‌های انجام شده در برخی تریبون‌های رسمی علیه دولت اظهار کرد: تخریب‌های اخیر در شهرهای بزرگ انجام شده ولی من از شهرهای کوچک هم خبر دارم که ائمه جمعه، تخریب‌های تندی را انجام می‌دهند ولی چون اظهارات آنها رسانه‌ای نمی‌شود خیلی در کشور بازتاب ندارد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی در ادامه افزود: برکسی پوشیده نیست که برخی از تریبون‌های نماز جمعه یا برخی تریبون‌های رسمی دیگر در اختیار یک جناح است و این جناح از این تریبون‌ها استفاده جناحی می‌کند در حالیکه که نماز جمعه متعلق به همه است و نباید کاری کرد که مردم احساس کنند نماز جمعه به تریبون یک جناح تبدیل شده است. استفاده جناحی از نماز جمعه، این فریضه را از هدف عبادی سیاسی خود دور می‌کند؛ البته سیاسی‌بودن نماز جمعه با جناحی بودن تفاوت دارد و نباید نماز جمعه تریبون یک جناح باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری نزدیک است واز همین حالا یک جناح از هر ابزاری یرای تخریب دولت استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: مخالفان دولت می‌خواهند به هر قیمتی دولت را ناموفق جلوه دهند. آنها یک روز بحث فیش‌های حقوقی را مطرح می‌کنند و چون به هدف خود در تخریب دولت نرسیدند، به برجام هجوم آوردند. آنها هر روز دنبال مطرح کردن یک موضوع برای تخریب دولت هستند تا با تخریب دولت اجازه ندهند، روحانی در انتخابات پیش‌رو موفق شود.

قنبری همچنین با بیان اینکه در اجرای برجام انتقاداتی وجود دارد که دولت هم به آن اشاره کرده است، تصریح کرد: دولت بی‌توجه به این اشکالات و مانع‌تراشی‌ها نیست اما به کسانی که این تخریب‌ها را انجام می‌دهند باید گفت که اگر برجام نبود الان کشور در چه وضعیتی قرار داشت؟ مسلم است که طرف مقابل در اجرای برجام مشکل درست می کند اما نباید به این بهانه، دولت تخریب شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
0
درود بر دکترقنبری
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین