کد خبر: ۳۸۷۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

فتح مدعی جاسوسی حماس برای غرب شد

فتح به شدت جنبش حماس را مورد انتقاد و هجمه قرار داد و این جنبش را به این امر متهم کرد که تمام اطلاعات امنیتی را از دمشق و حزب الله به سازمان‌های اطلاعاتی غرب تحویل داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
اسامه قواسمی، سخنگوی جنبش فتح در بیانیه خود محمود زهار از رهبران جنبش حماس را مورد هجمه قرار داد چراکه اخیرا محمود زهار محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را در پی دیدارش با مریم رجوی، رئیس گروهک تروریستی مجاهدین خلق مورد انتقاد قرار داد.

قواسمی گفت: زهار به خوبی می‌داند که جنبش او بود که هم‌پیمانانش را فروخت و از هم‌پیمانی با تهران و دمشق و حزب الله یک شبه به جبهه کاملا ضد با آنها رفت و تمام اطلاعات امنیتی را در مورد دمشق و حزب الله به سازمان اطلاعات غرب تحویل داد و زمانی که فهمید طرح اخوان المسلمین در سوریه، مصر و منطقه در حال سقوط است، فقط برای کسب پول دست به دامان تهران شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، پیشتر محمود زهار، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار محمود عباس با مریم رجوی در پاریس را "تسلیم شدن فرمایشات سروران آن دو در طرح غربی" خواند.

زهار گفت: این طرح غربی است و عباس بخشی از آن است و ماموریت او در هم شکستن هر جنبش اسلامی یا دولت اسلامی است چه سنی باشد چه شیعه.

وی تصریح کرد: به همین دلیل این گروهک‌ها یا شخصیت‌های مزدور غرب در هر لحظه و در هر مکانی با دستورات سرورانشان کار می‌کنند تا گام‌هایشان را هماهنگ کنند. عباس فقط به دنبال صحنه‌ای است تا در آن ظاهر شود به ویژه این که تمام جهان خواهان تغییر وی است، چراکه آنها چیزهایی را که می‌توانستند بدهند، تمام کردند و آنها در حال حاضر به دنبال مزدوری دیگر هستند تا این نقش را ایفا کند.

زهار گفت: غرب از دولت‌ها، احزاب، سازمان‌ها و شخصیت‌ها به عنوان ابزاری که تسلیم آن هستند، استفاده می‌کند تا مرحله مشخصی را به پایان برساند و پس آنها را تغییر می‌دهند و این مساله از دیرباز شناخته شده است.

او همچنین طرح سازمان آزادی بخش فلسطین را نیز مورد هجمه قرار داد و گفت: این طرح دروغ بزرگ است، این طرح با این عنوان آغاز شد که طرحی برای آزادسازی است و سپس پس از آن واقعیت آشکار خود را برملا کردند و واقعیت این طرح این است که همکاری امنیتی با دشمن اسرائیلی را مساله‌ای مقدس می‌داند که ابزارهایش دروغ در دروغ است.

در واکنش به این اظهارات احمد عساف، سخنگوی جنبش فتح نیز پاسخ داد: جنبش فتح به هیچ وجه از سخنانی که محمود زهار مطرح ساخت،‌ تعجب نکرده است. این سخنان در چارچوب اندیشه‌ای تاریک می‌آید که پایه و اساسش خائن خواندن و تکفیر دیگران است و نشانگر ارتباطات منطقه‌ای پست است و در راستای اجرای دستورکارهای غیرملی صورت می‌گیرد و بیانگر روحیه نفاق و فریب است.

وی افزود: زهار شایستگی این را ندارد و در جایگاهی نیست که به او اجازه داده شود تا انتقاد کند و دیگران را خائن بنامد، به ویژه این که مردم ما از او و کسانی که نماینده اندیشه تاریک هستند، به حقایقی پی برده‌اند که نمی‌توان آن را پنهان کرد یا آن را دور زد، به ویژه این که او اموال مردم فلسطین را که از کویت در هنگام جنگ می‌آمد، سرقت می‌کرد و پرونده‌ای علیه او در این خصوص اقامه شده است و وی همچنین در هنگام جنگ نخست به غزه از طریق تونل‌ها به سیناء گریخت و در همان حال مردم ما را رها کرد تا با مرگ و تخریب دست و پنجه نرم کنند. مردم ما به خوبی می‌دانند که زهار و کسانی که در ردیف او هستند، با نام دین تجارت می‌کنند و کالاهایشان را عرضه می‌کنند و آنها در ابتدا با دودستگی آغاز کردند که به نفع طرح تقسیم منطقه عربی است و توافقی بر سر آن میان سازمان اطلاعات غرب و گروه اخوان المسلمین وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
0
0
فلسطینی های آواره .......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین