کد خبر: ۳۸۷۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

اختصاص 43هزار میلیارد ریال برای ایجاد 173هزار فرصت شغلی در روستاها

معاون برنامه ریزی امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم گفت: 43 هزار میلیارد ریال تسهیلات امسال برای ایجاد و توسعه اشتغال در مناطق روستایی و محروم سراسر کشور تخصیص یافته و جذب شده است.
آفتاب‌‌نیوز : نعمت الله رضایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در دزفول افزود: دولت در سال های گذشته بر ایجاد زیرساخت ها در مناطق محروم و روستایی از جمله جاده، آب، برق، مدرسه و دیگر امکانات زیربنایی تمرکز کرده بود که امسال علاوه بر فراهم کردن زیرساخت های لازم، در زمینه شکوفایی اقتصاد روستاییان و بهبود معیشت آنان وارد عمل شده است.

وی اظهار کرد: دولت هم اکنون سرمایه گذاری ها را به سمتی سوق داده که در هر نقطه ای که سرمایه گذار تمایل به سرمایه گذاری داشته باشد زیرساخت لازم را برای آن فراهم کند.
رضایی گفت: با توجه به اینکه بهبود وضعیت معیشت روستاییان در ماندگاری آنان در روستاها موثر است بتابراین بهبود معیشت روستاییان در اولویت کار دولت قرار گرفته و در کنار آن نیز شاخص های رفاهی ارتقا می یابد.

معاون برنامه ریزی امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اظهارکرد: باید به سمتی حرکت کنیم که با نگاه به تامین زیرساخت ها در مناطق محروم اشتغال پایدار ایجاد کنیم.
وی گفت: در کنار این امر، تسهیلات ارزان قیمتی در نظر گرفته شده تا بتوانیم سرمایه گذاری در روستاها را تشویق و برای آنها ایجاد جاذبه و توجیه اقتصادی کنیم.

معاون برنامه ریزی امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در سفر به دزفول در شمال خوزستان برای دیدار از روستاهای محروم بخش سردشت و شهیون این شهرستان راهی این مناطق شد.
پیش از این قرار بود سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به دزفول سفر کند که سفر وی به دزفول لغو شد.

بخش های سردشت و شهیون بیش از 70 درصد وسعت شهرستان دزفول را شامل می شوند که از امکانات و زیر ساخت های لازم بی بهره اند.
شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین