کد خبر: ۳۸۸۲۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

62 درصد دانشجویان دانشگاه ها را دختران تشکیل می دهند

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور گفت: 62 درصد دانشجویان دانشگاه ها مختلف سراسر کشور را دختران تشکیل می دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
کریم نجفی شامگاه پنجشنبه در جشن فارالتحصیلی دانشجویان دانشگاه های پیان نور استان همدان افزود: تعداد دانشجویان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فقط 140 هزار نفر بوده است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این رقم به چهار میلیون نفر افزایش یافته است.
وی با قدردانی از حمایت های استاندار همدان از طرح های دانشجویی و برنامه های ملی دانشگاه ها افزود: استاندار همدان در فعالیت و حمایت از دانشگاه نقش موثری داشته و برگزاری همایش میر سید علی همدانی در این دانشگاه جای قدردانی دارد.
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه برگزاری جشن فار غ التحصیلی حرکت خوبی است که تجلیل از اساتید خانواده ها و دانشجویان را همراه می شود افزود: در دین مبین اسلام ویِژگی علم و دانش بزرگترین خصیصه هر انسانی است و توجه به علم و دانش که اولین سوره قرآن با توجه به اهمیت علم و دانش نازل می شود.
نجفی ادامه داد: امروز باید به قله های بزرگ علم و فناوری برسیم تا کشور را مستقل کرد و دانشگاه ها می توانند این هدف را محقق کنند.
به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه فرهنگی شناخته شده است که دانشجویان علاوه بر فعالیت های علمی، علاقه وافری به انجام فعالیت های فرهنگی دارند.
نجفی افزود: دانشگاه پیام نور پیشگام در فعالیت های فرهنگی استانها است که حرکت های خودجوش فرهنگی و ارزشمند فرهنگی از درون این مراکز انجام می شود که عرصه را برای رشد و بالندگی دانشجویان را فراهم ساخته است.
منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین