کد خبر: ۳۸۹۰۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

رئیس جمهوری یاسوج را به مقصد تهران ترک کرد

دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان دقایقی پیش به سفر 2 روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد پایان داد و یاسوج را به مقصد تهران ترک کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، سخنرانی در اجتماع باشکوه مردم در ورزشگاه تختی یاسوج ، دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در نشست توسعه سرمایه گذاری، دیدار با عشایر و روستائیان، افتتاح 167 طرح عمرانی از طریق ویدئو کنفرانس، شرکت در شورای اداری استان و نشست خبری از برنامه های سفر 2 روزه دکتر روحانی به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

رئیس جمهوری را در این سفر، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی، کشور، اطلاعات و همچنین رئیس دفتر رئیس جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، رئیس سازمان محیط زیست و دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیتها همراهی می کردند.

دکتر روحانی و اعضای هیات دولت در این سفر با بررسی مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در بخشهای مختلف ، برای حل انها تصمیماتی اتخاذ کردند که از جمله می توان به اختصاص افزون بر 9000میلیارد ریال اعتبار به این استان اشاره کرد.

دولت تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان)، خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی و کرمانشاه سفر کرده است.

رئیس جمهوری و هیات دولت در سی امین سفر استانی صبح یکشنبه 24مرداد 95 وارد یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد شدند و دقایقی قبل به سفر 2 روزه خود پایان دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین