کد خبر: ۳۸۹۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
در آی‌سی‌یو بیمارستان لقمان

رضا رویگری بستری شد

بعد از انتشار اخبار متناقض درباره بستری شدن رضا رویگری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در بیمارستان شهدای تجریش، مسئولان بیمارستان لقمان در پاسخ به خبرنگار آنا، بستری شدن این بازیگر را در آی‌سی‌یو این بیمارستان تایید کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه پیگیری‌های آنا درباره شرایط بیماری رضا رویگری، غلامرضا عصمت‌طلب -مدیر روابط عمومی لقمان حکیم- گفت: «رضا رویگری امروز در این بیمارستان انتقال داده شده و در بخش آی‌سی‌یو بخش مسمومین بستری شده است.»

این خبر در شرایطی تایید شد که چندی قبل اخبار مختلف و متناقضی مبنی بر عارضه مغزی و بستری شدن رویگری در بیمارستان شهدای تجریش منتشر شده بود. اما یکی از مسئولان بخش سی‌سی‌یو در پاسخ به خبرنگار آنا گفت: «این خبر صحت ندارد زیرا رضا رویگری به اورژانس این بیمارستان انتقال پیدا کرده است و بعد از معاینات و تحت مراقبت قرار گرفتن به مدت یکی دو ساعت، مرخص شده است.»

همچنین همسر این بازیگر نیز درباره وضعیت سلامتی همسرش گفته است: « صرفا برای چک‌آپ پزشکی به بیمارستان شهدای تجریش رفتیم که متأسفانه شایعه‌سازان شایعه کردند که رضا سکته کرده است!... کسی که یک بار سکته کرده باید تحت نظر پزشک باشد و برای همین به طور مرتب چک‌آپ می شود. ما هم صرفا برای چک‌آپ رفته بودیم.»

هنوز خبری از دلیل بستری شدن رویگری در آی‌سی‌یو بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم که بیمارستانِ تخصصی مسمومیت‌های دارویی و غیردارویی است، به دست نیامده است.

این بازیگر در شرایطی مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد که پیش از این نیز در دی‌ماه سال 92 به دلیل عارضه مغزی در ICU بیمارستان پارسیان بستری شده بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین