کد خبر: ۳۹۰۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

بازگشایی اولین مدرسه طبیعت تهران+عکس

سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان از افتتاح مدرسه طبیعت در ورزرشگاه آزادی تا پایان تابستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا شجیع در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه هنوز در تهران مدرسه طبیعت وجود ندارد، گفت: بر اساس دستور وزیر ورزش فضایی در ورزشگاه آزادی برای احداث مدرسه طبیعت شناسایی شد و سازمان حفاظت محیط زیست مجوز تأسیس آن را صادر کرد.

وی با بیان اینکه مدرسه طبیعت ورزشگاه آزادی، اولین مدرسه طبیعت تهران است، اظهار کرد: کارهای نهایی این مدرسه محیط زیستی در حال انجام است و تا پایان تابستان افتتاح خواهد شد.

بازگشایی اولین مدرسه طبیعت تهران+عکس

سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مسئولان ورزشگاه آزادی نیز بسیار علاقه‌مند به انجام این طرح هستند، گفت: شیوه فعالیت مدرسه طبیعت تداخلی با مدارس آموزش و پرورش ندارد، بلکه فعالیت مدرسه طبیعت موازی مدارس آموزش و پرورش است. مدرسه‌ای که دانش آموزان می‌توانند در اوقات فراغت به همراه والدین خود در آن حضور یافته و فعالیت‌های این مدرسه را دنبال کنند.

رونمایی از اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران با طرح یوز

شجیع همچنین از رونمایی اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و گفت: 9 شهریور مصادف با روز ملی یوز پلنگ از اتوبوس تیم ملی با تصویر یوز و با حضور ورزشکاران و مربیان تیم ملی، انجمن یوز ایرانی، نمایندگان سازمان ملل و یونسکو رونمایی خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
0
چه کار قشنگی انجام شده .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین