کد خبر: ۳۹۱۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

پیش‌بینی قیمت طلا وسکه در هفته آینده

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به اینکه قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت با ثبات قابل توجهی همراه بود، گفت: هفته گذشته یکی‌ از با ثبات ترین هفته‌های قیمتی طلا وسکه را پشت سر گذاشتیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه در هفته گذشته یکی از با ثبات‌ ترین هفته‌های قیمتی بازار جهانی و داخلی طلا را پیش‌بینی قیمت طلا وسکه در هفته آیندهپشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: قیمت طلا در داخل کمترین میزان نوسان را طی هفته‌های اخیر پشت سر گذاشت و ثابت ماندن طلای جهانی نیز باعث شد که دامنه نوسان قیمت سکه به کمترین میزان خود برسد. حداقل قیمت سکه یک میلیون و ۱۱۳ هزار تومان و حداکثر قیمت آن یک میلیون و ۱۱۶ هزار تومان بود. علاوه بر این حداقل قیمت طلا هر گرم ۱۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان و حداکثر آن ۱۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان بود.

وی همچنین به قیمت جهانی طلا اشاره کرد و افزود: در این هفته حداقل قیمت طلای جهانی ۱۳۳۶ دلار و حداکثر قیمت آن ۱۳۴۲ دلار بود که با ثبات قابل توجهی روبه‌رو شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر همچنین در مورد علت ثبات طلای جهانی و داخلی، ‌ بیان کرد: به دلیل ثبات قیمت ارز شاهد ثبات در قیمت طلا و سکه در داخل بودیم و در بازارهای جهانی نیز به دلیل حضور در تعطیلات تابستانی بسیاری از شرکت‌ها و موسسات مالی به حداقل میزان داد و ستد خود رسیدند که همین مسئله باعث شد با ثبات قابل توجهی در هفته‌های اخیر روبه رو باشیم.

کشتی‌آرای در پاسخ به اینکه پیش‌بینی قیمت طلا و سکه طی هفته آینده چگونه است خاطر نشان کرد: به احتمال فراوان هفته آینده از اعمال شوک در بازار طلا و سکه خبری نیست اما در محدوده تعریف شده‌ای با نوسانات قیمتی مواجه خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین