کد خبر: ۳۹۱۷۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰

مسمومیت 60 دانش‌آموز در همدان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: 60 نفر از دانش آموزان دارای نیازهای ویژه در رقابت های ورزشی دچار مسومیت غذایی جزئی شده بودند که عمده آنان بدون انتقال به بیمارستان در محل اسکان درمان شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر حبیب معصومی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: 10 نفر از این دانش آموزان به بیمارستان منتقل و درمان شدند.

وی توضیح داد: این دانش آموزان روز چهارشنبه پس از صرف ناهار دچار مسمومیت غذایی شده بودند و این علائم از ساعت 19 عضر به بعد در برخی دانش آموزان آغاز و تا ظهر روز پنجشنبه نیز ادامه داشت و در مجموع این علائم در 60 نفر از آنها خود را نشان داد.

معصومی بیان کرد: با استقرار سه آمبولانس و تیم بهداشتی در محل اسکان این دانش آموزان، کار درمان این افراد آغاز و حدود 50 دانش آموز در محل درمان و 10 نفر دیگر به بیمارستان فرشچیان منتقل شده و مورد مداوا قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا وی اضافه کرد: این دانش آموزان نیز پس از دریافت درمان های تکمیلی از بیمارستان ترخیص شدند و هم اکنون مشکلی برای این دانش آموزان وجود ندارد.

هجدهمین دوره رقابت های ورزشی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه سراسر کشور از 28 مرداد ماه به میزبانی استان همدان آغاز و تا پنجم شهریور ماه در همدان ادامه دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
1
لطفا تعداد را درست اعلام کنید بنده اونجا بودم بیش از ۲۰۰ نفر مسموس شده بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
1
بیش از ۲۰۰ نفر مسموم شدند.بنده اونجا بودم .لطفا از حاضرین بپرسید نه از مسولین نمیدونم چرا میخواهند تعداد را کم نشان دهند زحمت کشیدین ممنون شما که مقصر نبودید صداقت داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
1
بیش از ۲۰۰ نفر مسموم شدند با اطمینان میگم بیش از ۲۰۰ نفر. به عنوان مربی از دوشنبه تا پنجشنبه شب اونجا بودم .لطفا از حاضرین بپرسید نه از مسولین نمیدونم چرا میخواهند تعداد را کم نشان دهند زحمت کشیدین ممنون شما که نمی خواستید این اتفاق بیفته صداقت داشته باشید. بیمارستان سینا محل بستری شدن دانش آموزان
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
1
برادر من توو همین مسابقات شرکت کرده و معلوم نیست چه بلایی سرشون آوردن .برادرم ناشنواست ولی از دیروز که اومده کسی رو نمی شناسه و فقط میگه الان زلزله میشه.و هیچ کس هم پاسخگو نیست . اگه حافظه برادرم برنگرده سرجاش کی جوابگوء؟؟؟؟؟خدا میدونه چی شده که دارن از ما پنهون میکنن.مسوولین خواهش میکنم پی گیر باشید چیکار کردن که برادرم چیزی یادش نمیاد .چرا آنقدر بی مسولیتید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین