کد خبر: ۳۹۱۸۷۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

آیت‌الله علم‌الهدی: از سخنان من رنجیده خاطر نشوید

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه کشور ما سیاست‌زده است گفت: برخی از افراد سخنان را در کسوت طلبگی تفسیر نمی‌کنند و از آدم یک چهره سیاسی می سازند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهر نوشت: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در جلسه شورای اداری خراسان رضوی با اشاره به عمر کوتاه دولت شهید رجایی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران فعالیت خود در نظام، در یک مجال فوق العاده مدیریتی قرار نگرفتند اما علت اینکه ما این دو شهید بزرگوار را دو معلم در عرصه کارگزاری نظام می شناسیم این است که شهیدان رجایی و باهنر از ویژگی ارزشمند اخلاص در خدمت و کار برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر هم در عرصه عمل و هم در عرصه انگیزه از خود اخلاص نشان می دادند، گفت: مدیران باید در عرصه خدمتگزاری در نظام، اخلاص را سرمایه اصلی خود قرار دهند و شاید مردم هم به سبب داشتن همین ویژگی اخلاص، شهید رجایی را به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر درکنار خدمت خالصانه به مردم، خدمت به دین، هنجارهای اسلام و ارزش های دینی در فعالیت هایشان مشهود بود.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: در این کشور هر کارگزاری که با هدف خدمت به مردم در رأس امور قرار بگیرد و خدمت را اولویت خود قرار دهد، یک فرد مومن و خدمتگزاراست اما در غیر این صورت ممکن است یک عنصر خائن محسوب شود و چنین افرادی دین را برای خود ابزاری قرار می دهند که بر مردم مسلط شوند.

وی افزود: در نظام اسلامی و ولایی، مدیریت و مسئولیت یک شغل نیست بلکه یک امانت است و کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود در واقع شخصی است که مردم به او اعتماد کرده اند، یک فرد مسئول چه در حد بالا و چه در حد میانی باید امانتی را بر دوش خود احساس کند نه اینکه از سمت و منصب خود به عنوان موقعیت اجتماعی و قدرت استفاده کند.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه کشور ما کمی سیاست زده است، گفت: برخی از افراد، سخنان را در کسوت طلبگی تفسیر نمی کنند و از آدم یک چهره سیاسی می سازند و از آب خوردن هم تحلیل سیاسی بیان می کنند که نتیجه اش جنجال هایی است که در کشور به راه می افتد که در جریان آن هستید.

وی با بیان اینکه ما طلبه‌ هستیم و طلبه یعنی صراحت، صداقت و رفاقت، تأکید کرد: ولی فقیه در استان وظیفه نقد، توصیه، تحلیل و تشکر دارد و باید رهنمودها و راهبردهای ولی فقیه را در سطح استان مطالبه کند و اگر نماینده ولی فقیه این کار را انجام نداد یعنی به وظیفه خود عمل نکرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از سخنان من رنجیده‌خاطر نشوید، این موضوع درست نیست که بر روی برخی مسائل تحلیل سیاسی گذاشته شود بلکه ما باید وظیفه خود را انجام دهیم و امیدواریم شرمنده امام زمان و رهبر انقلاب نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
8
امیدوارم شرمنده مردم نباشید
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
6
اگر با مطالعه سخنرانی می شد ، درد سر نمی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
موندم توی حجره یا کلاس درس حوزه بود که این موضوع رو مطرح کردید و یا توی سخنرانی یه جایی دیگه؟! البته یکی یه سنگی رو بدون نگاه کردن که کسی هس و یا نیس، به میوه های درختی انداخت و پیشونی یکی رو شکست و بعد گفت جون شما از دست من عصبانی نشوید!؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
شما هم از كنسرت ما رنجيده خاطر نشو يد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
لطفابفرمایید چرادرزمان دولت قبل به وظیفه طلبگی خود عمل نمیکردید؟آیا توجه به موضوع فسادهای میلیاردی وتوصیه وتذکر به قوه قضاییه درمورد رسیدگی قاطعانه به آنهاوظیفه شمانیست؟موضوع فقروفسادوفحشای ریشه داردرمشهددغدغه شما نیست؟شما خودتان با حرف وعمل خود شایبه سیاسی کاری را ایجادمیکنید.
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
ملا نصرالدین می خواست به دین خدا نصرت رساند ، با سخره آمدن لطایف الحیل ساخته شد .

شاید افسانه باشد ، اما سودمند است .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
چرا رنجیده نشویم؟ من معلم درکلاس درس بسیار زحمت میکشم تا به فرزندان کشور ضرورت اطاعت از قانون را یاد بدهم. شمای روحانی که باید مبلغ قانونگرائی در نظام اسلامی باشید، علناً و با جدیت مردم را به ایستادگی در مقابل قانون تحریک و تشویق میکنید و خودتان هم خیال میکنید که دارید به کشور و نظام و اسلام خدمت میکنید. عجیب است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
مردمو میندازی به جون هم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین