کد خبر: ۳۹۱۹۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

برگزاری لیگ جهانی کبدی در ایران در سال آینده

رئیس فدراسیون کبدی از برگزاری لیگ جهانی این رشته در سال آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا مقصودلو در مجمع انتخابات هیأت کبدی استان لرستان اظهار کرد: توجه ویژه‌ای به هیأت‌های استانی داریم و برای کمک به آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: 11 استان در تیم ملی نماینده دارند و برای گسترش و استعدادیابی این رشته در استان‌های مختلف برنامه‌های زیادی داریم.

مقصودلو بیان کرد: به زودی یک تخته تاتامی در اختیار هیأت لرستان قرار می‌دهیم و در کنار تجهیزات به بحث آموزش هم توجه ویژه‌ای داریم.

به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون کبدی در ادامه با اشاره به اینکه سال پیش این فدراسیون به عنوان یکی از 10 فدراسیون برتر انتخاب و تجلیل شده است، اضافه کرد: هیچ‌وقت زیاده‌خواه نبوده‌ایم و با حداقل‌ها پیشرفت خوبی داشته‌ایم و استان‌های نیز در این موفقیت نقش داشته‌اند.

وی حضور در پیکارهای جهانی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون عنوان کرد و افزود: رقابت‌ها از 16 مهر ماه به میزبانی هندوستان شروع می‌شود که 6 تیم آسیایی و 6 تیم از سایر قاره‌ها در آن حضور دارند.

مقصودلو اضافه کرد: در حال رایزنی با اسپانسر هستیم که سال آینده لیگ جهانی کبدی را با شرکت 12 تیم برگزار کنیم و فدراسیون جهانی نیز رایزنی‎هایی برای حضور این رشته در المپیک داشته است.

وی بیان کرد: با دو شرکت، رایزنی‌های خوبی برای حامی مالی فدراسیون داشته‌ایم و از برنامه‌های ما جذب اسپانسر در راستای اجرای برنامه‌های فدراسیون است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین