کد خبر: ۳۹۲۷۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
اسپوتنیک؛

داعش، دهان چهار عراقی را با نخ و سوزن دوخت +عکس

"داعش بعد از دوختن دهان این چهار عراقی آنها را در یک خودرو قرار داد و در خیابان های موصل گرداند تا مایه عبرت برای دیگران شوند."
آفتاب‌‌نیوز : جام نیوز: به گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، داعش دهان چهار مرد عراقی را به خاطر سخن به میان آوردن از پیروزی های ارتش عراق در القیاره با نخ و سوزن دوخت.  
 
بنا بر این گزارش، یکی از جاسوسان داعش به فرماندهان این گروهک خبر داده بود که چهار نفر از اهالی منطقه "طیران" جنوب موصل از شکست سنگین داعش در برابر ارتش عراق در منطقه القیاره سخن به میان آورده اند.   
 
به گزارش اسپوتنیک، داعش بعد از دوختن دهان این چهار عراقی آنها را در یک خودرو قرار داد و در خیابان های موصل گرداند تا مایه عبرت برای دیگران شوند.
 
داعش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ماست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
1
13
اها یعنی اینا الان دارن اسلام ناب محمدی رو توو محیطشون پیاده میکنند؟!؟!
بی عقل تر از همه اونایی اند ک میگن ب هر حال داعشی ها هم مسلمون هستند.....
دیگه نمیگن گرگ ها در لباس میش کماکان همان گرگ تا ابد باقی خواهند ماند..
الان سردمدارانشون فهمیدن ک واسه ضربه زدن به یک جناح، حزب، مکتب، دین یا هر چیز دیگه ای باس خودتونو در شکل و شمایل اونا در بیارید و دقیقا ب کارایی دست بزنید ک از این قشر افراد انتظار نمیره..
اینکه ریش بذارنو پرچم خود نوشته ی خدا و محمد دستشون بگیرنو لباس بلند و با حجاب بپوشند دلیل نمیشه ک نام مسلمون روشون بذاریم.
اتفاقا انگلیسی هایی ک وهابیت رو تشکیل دادند با همین ایده اومدند جلو.. ادمای خودشونو ب لباس روحانیت در اوردن و اونا رو طوری کوک کردند ک خودشون می خواستند..
اما خدا میگه یه عده میخوان نور خدا رو خاموش کنند نور حقیقت رو خاموش کنند اما نمیتونند و نخواهند توانست.. یعنی در نهایت و عاقبت به نتیجه مورد نظرشون نخواهند رسید. حالا خواهیم دید............
خواهش میکنم دیدگاه منو چاپ کنید.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
4
این عکس مربوط به یکی از پناهجویان ایرانیست که همراه عده ا ی دیگر برای اعتراض به بسته شدن مرز یکی از کشور ها با سیم خاردار ، لب های خود را دوخت و نه مربوط به عراقی ها ................. .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین