کد خبر: ۳۹۲۷۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

از سوی رییس‌جمهوری؛ وزیر کار از همسر شهید رجایی در بیمارستان عیادت کرد/عاتقه صدیقی:دعاگوی روحانی هستم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامگاه سه شنبه از سوی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری از همسر شهید رجایی در بیمارستان عیادت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : علی ربیعی شامگاه سه شنبه از عاتقه صدیقی که به علت بیماری در یکی از بیمارستان های شهر تهران بستری است، عیادت کرد و از نزدیک در جریان مداوای وی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، ربیعی در این دیدار گفت: آقای دکتر روحانی جویای احوال شما هستند و امیدوارند بزودی سلامت خود را بازیابید.

خانم صدیقی از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیمارستان تشکر و اظهار امیدواری کرد تلاش های دولت یازدهم در تحقق مطالبات بحق مردم به ثمر بنشیند.

وی گفت: همواره دعاگوی دکتر روحانی هستم و از خداوند طلب می کنم تلاش های ایشان را که در شرایط دشواری قبول مسئولیت کردند، توفیق بدهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در این عیادت سیدتقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی همراهی کرده بود و پرونده پزشکی همسر شهید رجایی را بررسی و با پزشک معالج وی گفت و گو کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
6
يادمان نمي رود اين بانوي محترمه با شناخت كامل از همسر شهيد و بزرگوارشان، از جمله كساني بود كه به سرعت از ادعاي احمدي نژاد و شباهتش به آقاي رجايي ادعاي برائت و دوري كردند.
اما حالا همچون همه بزرگان و عزيزان مومن و انقلابي ايران عزيزمان، دعاي خيرشان را بدرقه رئيس جمهور محترم و منتخبمان آقاي دكتر روحاني مي كنند. ان‌شاءالله كه به لطف خداي بزرگ به زودي زود شفاي عاجل بيابند و خداي بزرگ خيرشان دهد. الهي آمين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
1
هرچه مصلحت الهي است برايش دعا مي كنيم مردم ايران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
رجایی را باهیچ کس نمی توان مقایسه کرد یکی ازخصوصیات اوکه همیشه سعی شده کمترگفته شود ازادی خواهی اوبود معلوم نیست اگر درقید حیات بود آزاد بود یا دربند خداوند اورا دوست داشت که مزد زحماتش را داد وبا آبرو اوراازمیان برد رجایی رجایی بود فقط همین کاش جای اوبودم راهش پررهروباد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین