کد خبر: ۳۹۲۹۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
سعودیها به جای فریادهای عاجزانه به فکر اصلاح روشهایشان باشند

واکنش ایران به ادعاهای وزیرخارجه‌عربستان؛ سرنوشت صدام را پیش چشمانتان ببینید

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات الجبیر گفت: سران سعودی باید سرنوشت فتنه‌جویان بین‌المللی همچون صدام را که به خیال همیشگی‌بودن حمایتهای برخی کشورهای قدرتمند، اصرار به کوبیدن بر طبل نزاع و خونریزی داشتند، همواره پیش چشمان خود ببینند.
آفتاب‌‌نیوز :
بهرام  قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‏ ای وزارت امور خارجه کشورمان درباره سخنان نابجای اخیر عادل الجبیر وزیر واکنش ایران به ادعاهای جدید وزیرخارجه‌عربستان؛ سرنوشت صدام را پیش چشمانتان ببینندامور خارجه سعودی در پکن، اظهار داشت: مقامات کشور عربستان که به دلیل خطاهای فاحش استراتژیک، خود را در منجلاب خونین تروریسم و کشتار کودکان و زنان بیگناه در یمن و سوریه و عراق گرفتار کرده‌اند، بهتر است بجای فریادهای عاجزانه و تکرار ادعاهای نخ‌نماشده علیه دیگران، به فکر اصلاح روش‌های خود باشند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی افزود: به رغم تلاش مستمر این کشور برای سرپوش نهادن بر واقعیتهایی همچون دست داشتن در وحشتناک‌ترین عملیات‌های تروریستی جهان تا کودک‌کشی در یمن با استفاده از دلارهای نفتی، امروز جهانیان بخوبی دریافته‌اند که منشأ این آتش‌افروزی‌ها رژیم سعودی و آئین جعلی وهابیت است که عنصر پایه‌ای حیات سیاسی این کشور است.

قاسمی تأکید کرد: سران عربستان سعودی باید سرنوشت فتنه‌جویان بین‌المللی همچون صدام را که به خیال همیشگی بودن حمایتهای برخی کشورهای قدرتمند، اصرار به کوبیدن بر طبل نزاع و خونریزی داشتند، همواره پیش چشمان خود ببینند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی در سخنانی در پکن تهران را به گسترش بی‌ثباتی در سراسر منطقه متهم کرد و با انتقاد از ایران گفت: معتقدیم که ایران از حوثی‌ها در یمن دفاع می‌کند و تلاش می‌کند بر دولت یمن سیطره یابد. ایران تلاش می‌کند به حوثی‌ها در یمن سلاح بدهد و به بحرین و کویت و عربستان سعودی هم مواد منفجره بفرستد.

وی همچنین افزود: امیدواریم که با ایران به دوره حسن همجواری برگردیم همانگونه که قبل از انقلاب 1979 (1357 ) بود. تغییر رفتار ایران در دست خودش است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
حذف صدام کار آمریکا بود .
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
آل سقوط از ابتدای تاریخ ، همه انسانها را با عینک دینی وهابی کافر می پندارند .
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
انواع استکبار عربستان

استکبار مادی مثل زر و ارز اندوزی آل سقوط
استکبار معنوی مثل خلیفه ال... پنداری دانشمندان دینی آل سقوط
استکبار قدسی مثل صاحب مقدسات و مرکز اسلامی دانستن آل سقوط
استکبار متبرکه مثل مالکیت معنوی اماکن متبرکه عرب تبار پنداری آل سقوط
استکبار الهی ونبوی مثل صاحب حرمین پنداشتن آل سقوط
استکبار سیاسی مثل عر بی دانستن مسله فلسطین نه اسلامی بودن مسله فلسطین با تخیل آل سقوط
استکبار کافر پندار دیگران مثل بی تفاوتی به جان حجاج در منا با سیاست های دینی آل سقوط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین