کد خبر: ۳۹۶۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

دونالد ترامپ سوژه بازی موبایلی شد +عکس

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوژه یک بازی موبایلی برای کنترل یک کهکشان شده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فارس، موضوع بازی یاد شده که Jrump نام دارد، دیوار کشیدن برای کمک کردن به شخصیتی شبیه به ترامپ برای بالاتر رفتن و رسیدن به آسمان و ورود او به فضاست. این شخصیت قصد دارد از این طریق کهکشان را دوباره به عظمت برساند. شعاری که بسیار شبیه به شعار ترامپ در مورد بازگرداندن عظمت به آمریکاست.
  دونالد ترامپ سوژه بازی موبایلی شد

 به گزارش مشبل،اما شخصیت مشابه با ترامپ در راه تحقق این هدف دشمنانی هم دارد. شخصیت هایی که شبیه به هیلاری کلینتون، برنی سندرز، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و باراک اوباما رییس جمهور فعلی آمریکا هستند.

البته هیچ یک از این شخصیت ها عنوانی مانند شخصیت های سیاسی واقعی ندارند و به جای ترامپ هم از نام جرامپ استفاده شده است. اما مضمون بازی و طراحی چهره شخصیت های آن تردیدی در مورد هدف سازندگان آن باقی نمی گذارد.

داستان این بازی در سال 2017 و از زمانی آغاز می شود که ترامپ کاخ سفید را فتح کرده و به ریاست جمهوری رسیده است. نقطه شروع این بازی شهر لاس وگاس است و ترامپ از دیواری که کاربر ایجاد می کند بالا می رود و اگر نتواند در زمان مناسب به اندازه کافی از زمین دور شود، شکست خواهد خورد. بازی مذکور با هر دو سیستم عامل آندروید و آی او اس سازگاری دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین