کد خبر: ۳۹۶۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
معاون سازمان میراث فرهنگی:

دولت یازدهم در صنعت هتل سازی انقلاب کرد/175 هتل در دست ساخت است

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه اکنون 175 هتل در کشور در حال ساخت است، افزود: دولت یازدهم در صنعت هتل سازی انقلابی ایجاد کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : سعید شیرکوند روز یکشنبه در همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی افزود: 175 هتل 4 و 5 ستاره در حال ساخت است که از این تعداد 96 هتل تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد، این درحالیست که مجموع هتل های ساخته شده تاریخ کشور 130 هتل بوده، و دولت یازدهم با این اقدام، در صنعت هتل سازی انقلابی در این صنعت ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش سرمایه گذاری صنعت گردشگری در ایران توجه خاصی به هتل سازی دارد. معتقدیم دولت یازدهم در سه سال گذشته هتل سازی را به عنوان یک رویکرد شاخص خود معرفی کرده است.
شیرکوند تاکید کرد: تا کنون همایش های زیادی در توسعه گردشگری برگزار کردیم اما این بزرگترین همایش کشور، در جذب سرمایه گذار، با حضور شرکت های بین المللی و داخلی در صنایع گردشگری و هتل سازی خواهد بود.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: بعد از برجام نگاه خارجی ها به ما واقع بینانه تر شده و ایران هراسی تا حد زیادی رنگ باخته است.
وی افزود: هدف اصلی این همایش استفاده از فرصت برجام برای این است که بتوانیم در یک شرایط مناسب سرمایه گذاران خارجی و برندهای معتبر جهانی بتوانند رو در رو با مقامات ارشد و دولتمردان کشور درباره چگونگی سرمایه گذاری در ایران تبادل نظر کنند.

شیرکوند تصریح کرد: می خواهیم به سرمایه گذاران خارجی بگوییم شما اگر در ایران سرمایه گذاری کنید، شما را یک شرکت ایرانی می دانیم و تمام امکانات لازم از جمله زمین و کمک های قانونی را برای شما فراهم خواهیم کرد و ابهامات و انتظارات شما را اجابت می کنیم.
همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی روزهای 11 و 12 مهر ماه در سالن همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و هتل همای تهران با حضور 50 شرکت بین المللی برگزار می شود.
ادامه دارد...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین