کد خبر: ۳۹۷۳۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

ماجرای وزیری که بعد از نامه به رهبری، احمدی‌نژاد تحقریش کرد!

وزیری از دولت قبل گفته بود که نامه‌ای به رهبری نوشته بود و بعد از آن نامه رییس‌جمهور وقت او را می‌خواهد و دو ساعت و نیم پشت در اتاقش نگه می‌دارد و بعد از دو ساعت و نیم تحقیرش می‌کند که چرا آن نامه را نوشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- وزیر کار در بخشی از گفت‌وگوی مفصل خود با «آفتاب‌نیوز» (اینجا) در مورد استراتژی مخالفان در انتخابات پیش‌رو گفت: عمق استراتژیک دولت ما اعتماد رهبری و دوستی دیرین رهبری و رییس‌جمهور است و برخی مخالفان این را نشانه گرفته‌اند. وی با اشاره به خاطره‌ای در همین‌خصوص، گفت: وزیری از دولت قبل -خودش یا به واسطه‌ایی- گفته بود که نامه‌ای به رهبری نوشته بود و بعد از آن نامه رییس‌جمهور وقت او را می‌خواهد و دو ساعت و نیم پشت در اتاقش نگه می‌دارد و بعد از دو ساعت و نیم تحقیرش می‌کند که چرا آن نامه را نوشته است. این یک سکانس، سکانس بعد آقای روحانی هستند که در جلسه هیات دولت می‌گوید چرا با رهبری حرفی نمی‌زنید؛ اگر فکر می‌کنید چیز خصوصی دارید و دسترسی ندارید بدهید من ببرم. می‌گویند اگر از دفتر رهبری، آقای گلپایگانی یا آقای حجازی زنگ زدند و هر چیزی گفتند انجام دهید. اینها ضبط‌شده و اعتقاد همه اعضای کابینه است؛ هم عقلاً، هم استراتژی، هم تحلیل اجتماعی و هم به‌عنوان مسئله فقهی به این روش اعتقاد داریم؛ بنابراین یکی از جاهایی که متاسفانه به‌طور غیر‌مستقیم سعی می‌کنند دو‌گانه‌سازی کنند و بعد رسانه‌های خارج از کشور نیز به مسئله دامن می‌زنند. ربیعی با تاکید بر اینکه  باید رابطه دولت و رهبری را هر روز تقویت کنیم، ادامه داد: با اعتقاد این را دنبال می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
7
4
دست بردارید! به هر کسی که قبولش دارید، قسم! اینطوری به هدفتون نمی رسید. تخریب فردی که الان کاره ای نیست ثوابش چقدره؟ اتفاقاً برعکس نتیجه می گیرید!
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
5
این یک رویداد..واقعیست که قبلا اتفاق افتاده...اگه شما نمیخواهید قبول کنید....مختارید.....برادر عزیز...الان کاره ای نیست...اما 16میلیاردو...با همین سمت ریخت بحساب دانشگاهش!....تبلیغات زود هنگامش الکی نیست...این بی قانونی ایشان نیست؟؟؟.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
1
1
ما دولت تدبیر و امید را دوست داریم چرا که دولتی است که که درراس آن فردی آگاه و دانا و عالم به علم سیاست و از همه بالاتر اعتقاد واقعی و عملی به ولایت مطلقه فقیه دارد و وزرایش هم تا حد بسیار بالایی از نخبگان و از سیاستمداران و عالمان توانمند جمهوری اسلامی ایران هستند . و مثل بعضی ها نیست که خودش ظاهرا بگوید به ولی فقیه اعتقاد دارد و مطیعش هست ولی مثل بچه ها میرود و یازده روز کنج خانه می نشیند و آب نبات چوبی میخواهد و یا وزرایش را هلو خطاب میکند که خوردنی هستند و هزاران طنز دیگر ....!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین