کد خبر: ۳۹۹۳۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳

تاج: تلاش ها برای تغییر تاریخ برگزاری دیدار فوتبال ایران و کره ادامه دارد

رییس فدراسیون فوتبال، گفت: همچنان به دنبال تغییر در تاریخ برگزاری دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی هستیم و به تلاش خود در این زمینه ادامه می دهیم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، مهدی تاج عصر شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه فیفا مخالفت خود را با تغییر تاریخ این دیدار به طور رسمی اعلام کرده است، افزود: ما تمام تلاش خود را برای تغییر زمان این دیدار انجام دادیم و با مسئولان فیفا جلسات متعددی برگزار کردیم.
وی ادامه داد: از فیفا که ناامید شدیم به سمت مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی رفته و درحاشیه انتخابات اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا که هفته گذشته درهند برگزار شد با مسئولان تیم کره دیدار داشته و همچنان بدنبال جلب موافقت آنان هستیم.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان با بیان اینکه موافقت با این تغییر کار بسیار دشواری است اما همچنان به تلاش برای تغییر دامه می دهیم،تصریح کرد:درمرحله نخست زمان برگزاری این دیدار را از ساعت 20 به ساعت 18 تغییر داده و همچنان در پی تغییر زمان برگزاری این دیدار به ساعت 16 هستیم.

وی تاکید کرد: تا لحظه آخر منتظر پاسخ کره ای ها خواهیم ماند و از این تغییر نا امید نخواهیم شد البته درصورت مخالفت کره ای ها شرایط برای برگزاری مراسم مذهبی تاسوعا و عاشورای حسینی را برای هواداران با به راه انداختن 10 دسته عزاداری فراهم خواهیم کرد.
تاج درباره تازه ترین شرایط تیم ملی نیز اظهار داشت: اوضاع تیم ملی بسیار خوب است و این موضوع را کی روش به اطلاع رساند تیم درحال حاضر در اردو است و از شرایط تیم رضایت داریم.
به گفته رئیس فدراسیون فوتبال، بازیکنان با حمایت یکی از شرکت های هواپیمایی که تخفیف 90 درصدی به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است با پرواز اختصاصی به ازبکستان می روند و بلافاصله پس از پایان بازی به ایران باز می گردند که اگر این شرایط نبود باید دو روز برای رفت و دو روز برای بازگشت ملی پوشان وقت صرف می کردیم.

تاج درمورد وضعیت تیم ملی فوتسال نیز تاکید کرد: تیم ملی فوتسال درشرایط مطلوبی است بازیکنان این تیم با حضور درجمع چهار تیم برتر جهان از همین حالا از نظر ما قهرمان هستند.
به گفته رئیس فدراسیون فوتبال، شاگردان ناظم الشریعه در کلمبیا دست به کار بزرگی زده و فضای خوبی برای سایر رشته های فوتبال و ورزش کشور ایجاد کرده اند.

تاج ادامه داد:می خواهیم از این مزیت استفاده کرده و در رشته فوتبال ساحلی نیز از رتبه پنجم به رتبه سوم صعود کرده و جایگاه خود در فوتسال که در کلمبیا بدست آمده را حفظ کنیم.
وی درباره احتمال میزبانی ایران در جام جهانی 2020 نیز گفت: ما به نسبت کشورهای دیگر از مزیت های نسبی مناسب تری برخوردار هستیم البته با کشورهای ژاپن و نیکاراگوئه رقابت جدی داریم که ژاپنی ها اگر تلاش ما برای کسب این میزبانی جدی باشد قول همکاری داده و به نفع ما از میزبانی انصراف خواهند داد.
به گفته وی درحال حاضر اقدامات اداری و الزامات فیفا که 12 فرم لازم است را پی گیری می کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران درباره عملکرد تیم فوتبال نوجوانان درچارچوب رقابت های قهرمانی آسیا نیز گفت: آنان به فینال صعود کرده و باید با تیم عراق دیدار کنند جو خوبی درهند حاکم است و ففط به برد فکر می کنند که امیدوارم قهرمانی در آسیا برای نوجوانان ما محقق شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
انشاالله همانطور که سر پرسپولیس رو در جام حذفی بریدین، تیم میلی تون ببازه تا ما پرسپولیسی ها به ریش شما بخندیم :)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین