کد خبر: ۴۰۰۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۶

برنامه سفر تیم ملی جوانان به بحرین مشخص شد

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: امروز تمرینات تیم ملی فوتبال زیر 19 سال پسران در کمپ تیم های ملی به پایان رسید و بازیکنان پس از چند روز استراحت، آخرین مرحله از اردوی خود را برگزار می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: امروز اردوی تیم ملی به پایان رسید و بازیکنان پس از سه روز استراحت، آخرین مرحله از تمرینات خود را جهت حضوری موفق در رقابت‌های نهایی قهرمانی آسیا در بحرین آغاز می کنند.

وی گفت: در اردویی که به پایان رسید، طبق هماهنگی هایی که با کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان داشتیم، دو بازی تدارکاتی بسیار خوب با تیم های لیگ برتری نفت تهران و سایپا برگزار کرده و ملی پوشان در این دو دیدار محک مناسبی خوردند. از علی دایی و حسین فرکی تشکر ویژه‌ای می‌کنم که شرایط خوبی را برای برگزاری این دیدارها فراهم کردند تا پیش از اعزام به مسابقات بازی تدارکاتی خوبی داشته باشیم. بار فنی این دو دیدار بالا بود و نتایج خوبی را هم کسب کردیم. هدف‌مان استفاده از همه بازیکنان در این دو مسابقه دوستانه بود.

پیروانی در ادامه از انگیزه بالای بازیکنان در تمرینات خبر داد و گفت: برای کادر فنی بسیار سخت بود که ۲۳ بازیکن نهایی را برای حضور در مسابقات انتخاب کنیم. تمامی بازیکنان با انگیزه بالا برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش کردند و برای ما سخت بود که برخی از آنها را در کنار خود نداشته باشیم. متاسفانه چند بازیکن از ترکیب تیم خط می خورند و ملی پوشان در اردوی نهایی به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی و آنالیز بازیهای حریفانمان در مرحله نهایی قهرمانی اسیا خواهند پرداخت.

وی در پایان گفت: من به همراه کادر فنی و بازیکنانم از هیچ تلاشی برای کسب موفقیت در آسیا و به دست آوردن جواز حضور در جام جهانی دریغ نخواهیم کرد. بازیهای سختی را پیش رو داریم اما امیدوارم با سربلندی به کشورمان باز گردیم.

تیم ملی فوتبال پسران زیر ۱۹ سال روز ۲۰ مهر ماه از ساعت ۱۱:۳۵ دقیقه تهران را به مقصد دوحه ترک و پس از توقفی کوتاه، این شهر را به سمت منامه ترک می کند.

ملی پوشان از ساعت ۱۵:۵۰ وارد منامه پایتخت بحرین می شوند تا در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی فوتبال جوانان آسیا به مصاف حریفان خود بروند. تیم ملی زیر ۱۹ سال پسران ایران با تیم های قطر، ژاپن و یمن همگروه هستند


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین