کد خبر: ۴۰۰۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

عارف: اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها برنامه ریزی خواهند داشت

رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه برای انتخابات شوراها نیز اصلاح طلبان برنامه‌ریزی خواهند داشت تا منسجم و یکپارچه کار کنند گفت: گزارش عملکرد سه ماه فراکسیون امید نیز آماده شده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا ، محمدرضا عارف در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران درباره گزارش عملکرد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و همچنین گزارش عملکرد سه ماه فراکسیون امید گفت: گزارش شورای عالی آماده است که این گزارش بر اساس آسیب شناسی فعالیت‌ها و عملکرد شورا و با توجه ترکیب جدید شورای عالی و براساس نقدی که وجود داشت تهیه شده است.

رئیس فراکسیون امید مجلس نیز همچنین اظهار کرد: گزارش عملکرد سه ماهه فراکسیون امید نیز آماده شده و ان شاالله بعد از مروری که داشته باشیم در اختیار رسانه‌ها قرار می دهیم.

عارف درباره ورود اصلاح طلبان به انتخابات شوراها نیز به ایسنا گفت: قطعا برنامه ریزی خواهیم داشت. اعضا و گروه‌ها تا به حال کارهایی را انجام داده‌اند و امیدواریم که به صورت منسجم و یکپارچه و جدی برای شوراها کار کنیم.

وی افزود: البته انتظار است که اصولگرایان نیز در این زمینه کار کنند تا بتوانیم انتخاباتی پر شور و رقابتی داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوال دیگری درباره اختلاف میان شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و شورای هماهنگی گفت: چند تا از احزاب در شورای هماهنگی نقطه نظراتی داشتند که بخشی از آنها لحاظ شده و در مواردی دیگر نیز بررسی  و لحاظ می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
0
اقای عارف خیلی اقایی ایکاش تمام اصلاح طلبان مثل شمابودن من یک اصولگرای سنتی هستم وبه راه و روشم ایمان دارم اما شخصا به جنابعالی ارادت دارم ن...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین