کد خبر: ۴۰۰۵۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

تمهیدات کره ای ها برای حفظ حرمت عاشورا در بازی با ایران

مسئولان کره جنوبی که در جریان حساسیت های مذهبی حاکم بر بازی روز سه شنبه آگاهند از تمهیدات ویژه ای خبر دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین الله کرم که روز گذشته در پایان نماز جمعه در تجمع ضد فوتبال ایران و کره حضور داشت به سفارت کره در تهران نیز مراجعه کرد.

کنسول کره در دیدار با الله کرم تاکید کرد که امکان جابجایی زمان بازی وجود ندارد اما اعلام کرد که آنها از حساسیت های مذهبی نسبت به این بازی آگاهند و تمهیداتی هم دارند.

بستن بازوبند مشکی، همراه داشتن یک بنر جهت تسلیت و توجیه تماشاگران کره ای برای عدم شادی زیاد در صورت گلزنی به ایران از جمله برنامه هایی است که کنسول کره اعلام کرده است.

الله کرم بعد از حضور در سفارت کره، راهی وزارت ورزش شد تا اعتراض خود را نسبت به برگزاری بازی ایران و کره در روز تاسوعا به مسئولان وزارت اعلام کند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
1
بهتره به مردم اعتماد کنید همانطور که مردم به شما اعتماد دارند
ازدیارصفویه
|
Germany
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
0
کاش این فرصت دردست ما(مردم اردبیل)می افتادومی دیدیدچگونه لبیک یاحسین ولبیک یاابالفضل ولبیک حسین لبیک راازطریق فوتبال به گوش نه تنهاوهابیون پست فطرت بلکه به گوش میلیونهامسیحی و...می رساندیم.البته هنوزهم دیرنشده جوانان ساکن تهران وکرج هم می توانندهمین کارراانجام دهند.بایک تیرچندهدف می زنیم.1.ازتیم ملی حمایت میکنیم2.عزاداری خودرابصورت یکپارچه ویکصدهزارنفری برگزارمی کنیم.3.اعصاب تکفیریهای ملعون رابانام حسین واباالفضل خردمیکنیم4حسین وعباس رابه جهانیان معرفی میکنیم.5انسجام ووحدت خودرابه نمایش می گذاریم...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین