کد خبر: ۴۰۰۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

ازبکستان را با کمک امام حسین(ع) بردیم، کره‌جنوبی را هم می‌بریم

بازیکنان تیم ملی ایران اعتقاد دارند که قدرتی ویژه در بازی ازبکستان و حالا کره جنوبی تیم ملی را حمایت می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرورزشی نوشت؛ قبل از بازی ازبکستان. جو اردوی تیم ملی، جوی معنوی است. کی روش که نکات تاکتیکی آخر را می گوید، هرکس با خودش خلوت می کند. یکی دعا می خواند و یکی نماز. بازیکنان همه می گویند: «آقا امام حسین(ع) کمک می کند که شرمنده مردم کشورمان نشویم.» فضا معنوی بود و بازیکنان ایمان داشتند که می توانند برنده بازی باشند. تیم ملی به زمین رفت و توانست با یک بازی خوب، ازبکستان را مبهوت قدرت خود کند و در نهایت سه امتیاز را به دست بیاورد. پس از مسابقه بازیکنان ایران بسیار خوشحال بودند و می گفتند خوشحالی مردم یک دنیا ارزش دارد. حتی بازیکنان تاکید داشتند: «با کمک امام حسین(ع) ازبکستان را بردیم. آقا کمک کرد و برنده این مسابقه شدیم. قطعا کمک می کند و با حمایت مردم کره جنوبی را هم در آزادی شکست می دهیم و 6 امتیاز از دو مسابقه مان به دست می آوریم.»
بازی در شب عاشورای حسینی روی بازیکنان تیم ملی هم تاثیرگذاشته است. آنها از تمام بحث و اختلاف نظرهای اخیر دوری کرده اند و فقط تمرکزشان را روی بازی گذاشته اند. در طول مسیر بازگشت به تهران، ملی پوش ها از این می گفتند که تمرکزشان روی مسابقه است و مطمئن هستند که با کمک امام حسین(ع) می توانند برنده بازی سه شنبه باشند.
ملی پوش ها حتی قصد دارند در صورت موافقت فیفا با شال گردن های مشکی وارد زمین شوند و بازوبند مشکی هم به بازو داشته باشند. قرار است آنها بعد از بازی هم در ورزشگاه بمانند و در کنار دیگر تماشاگران عزاداری کنند. حتی بعضی بازیکنان در نظر دارند تا در صورت گلزنی برای تیم ملی، اقدامی انجام دهند که مربوط به عزای حسینی است. با این جو، قرار است مسابقه روز سه شنبه برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین