کد خبر: ۴۰۰۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

سوختن پنج مخزن موادنفتی در شاهرود

فرماندار شاهرود با اشاره به مهار آتش سوزی امروز یک واحد پالایشگاهی در شاهرود گفت: مهار این آتش سوزی بالافاصله بعد از وقوع آن شروع شد و همین سبب شد که نیروهای امدادی بر شعله های آتش فائق شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا از سوختن پنج مخزن مواد نفتی این واحد پالایشگاهی خبر داد و اظهار کرد: ابعاد این سانحه می توانست بیشتر از این ها باشد اما اقدام به موقع نیروها، همدلی همه دستگاه ها و از جمله مدیریت بحران، ارتش، آتش نشانی شهرداری های شاهرود، بسطام و دامغان و دیگر دستگاه ها سبب شد در زمان مناسبی هم از گسترش شعله ها به دیگر بخش ها خودداری شود و هم از حجم آتش سوزی کاسته و به تدریج عملیات اطفای کامل صورت گیرد.

وی از این همدلی و همکاری متعهدانه به عنوان یک کار جهادی یاد و تصریح کرد: متاسفانه در جریان این آتش سوزی که به دلیل وزش باد و وجود موادنفتی و میعانات گازی مهار آن دشوار بود، افزون بر 80 هزار لیتر موادسوختی در شعله های آتش سوخت.

هاشمی با اشاره به تشکیل ستاد بحران شهرستان در فرمانداری شاهرود در حدود یک ساعت بعد از وقوع آتش سوزی در فرمانداری شاهرود تصریح کرد: همین اقدامات به موقع و جهادی سبب شد که آتش سوزی در کمتر از پنج ساعت کنترل شود.

معاون استاندار سمنان از مصدوم شدن دو نفر در جریان این حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو براثر جراحات وارده بر اثر آتش سوزی بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند.

هاشمی یادآور شد: شدت سوختن این دو شهروند شاهرودی 20 و 30 درصد اعلام شده و کادر درمانی به صورت ویژه این دو مصدوم را زیر نظر دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین