کد خبر: ۴۰۰۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

تکذیب خبر افزایش قیمت بنزین

روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه، طی بیانیه ای خبر افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این بیانیه آمده است: روز 16 مهرماه، خبرگزاری تسنیم در خبری تحت عنوان "نقشه دولت برای حذف کارت سوخت افشا شد/ بنزین ۱۲۰۰ تومان می‌شود"، به نقل از بیژن حاج‌محمدرضا، رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت سراسر کشور، نوشت: "پیش‌بینی می‌شود با توجه به ابلاغیه حذف کارت هوشمند بنزین و توقف عرضه کارتی این فرآورده نفتی، افزایش قیمت‌ها به‌فاصله چند هفته پس از جمع‌آوری کارت‌های بنزین اتفاق بیفتد."

به گزارش آفتاب، این خبرگزاری در ادامه با ذکر ”بر اساس آنچه مهر نوشته"، با استناد به نظر رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت، از افزایش قیمت بنزین به 1200 تومان و گازوئیل به 500 تومان خبر داده است... 

جای تاسف بسیار است که یک خبرگزاری رسمی به صرف استناد به یک اظهار نظر شخصی، با درج چنین تیتری موجب تشویش اذهان عمومی و نگرانی مردم شریف ایران اسلامی می شود.

در همین راستا ضمن تکذیب این خبر، اعلام می دارد، اخبار مهم کشور که بازتاب گسترده ای در جامعه دارند به قطع یقین توسط مراجع رسمی مربوطه به اطلاع عموم می رسند.

همچنین، انتظار می رود خبرگزاری محترم تسنیم در راستای پایبندی به رسالت رسانه ای خود و تلاش برای اطلاع رسانی شفاف به ملت بزرگوار ایران، متن این جوابیه را در جایگاه مناسب منتشر نماید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
0
با این خبر و تکذیب
مطمئن شدم افزایش پیدا میکنه
این تایید و تکذیب روششونه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین