کد خبر: ۴۰۰۹۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

جوان معتاد مادر و برادرش را با بنزین به آتش کشید

رئیس فوریت‌های پزشکی شوش از آتش گرفتن هولناک دو عضو یک خانواده توسط فرد معتاد در شهرستان شوش خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آتش‌سوزی شب گذشته در یک واحد مسکونی در روستای ابوذر غفاری از توابع شهرستان شوش، زوایای پنهان یک اقدام هولناک را برملا کرد.

به گزارش فارس، در این حادثه جوانی معتاد با ریختن بنزین اقدام به سوزاندن مادر و برادر خود کرده بود، وی پس از این اقدام و در حالی که مادر و برادر وی در حال سوختن بودند، از ورود نیروهای امداد به داخل خانه و نجات مصدومان ممانعت می‌کرد.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان شوش در این ارتباط گفت: آتش‌ توسط پسر خانواده شعله‌ور شده که در این حادثه یک زن 63 ساله با سوختگی 100 درصد و آقای 35 ساله دچار سوختگی 50 درصد شده است.

رضا معمارزاده با اشاره به وخامت حال مصدومان افزود: با ورود پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی به محل حادثه، جوانی معتاد مانع ورود پرسنل به محل می‌شد که پس از مهار او توسط مردم، پرسنل فوریت‌های پزشکی وارد منزل شده و اقدام به خروج مصدومان کردند.

براساس این گزارش، نیروی انتظامی نیز در محل حادثه حضور پیدا کرد و دلایل این اقدام و حادثه در حال بررسی است، پدر خانواده در زمان حادثه در خانه حضور نداشت.

معضلات اجتماعی و مشکلات خانوادگی در شهرستان شوش بارها باعث ایجاد تنش و حادثه‌های وخیم طی ماه‌های اخیر شده است. آتش‌سوزی سال گذشته در یک خانه مسکونی در یکی از مناطق شهر شوش نیز منجر به کشته شدن سه نفر از اعضای یک خانواده شد. حادثه‌ای که بعدها حاصل یک اختلاف خانوادگی عنوان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین