کد خبر: ۴۰۱۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

غلامپور: شکست برابر کره را به یادم نیاورید

مربی دروازه‌بان‌های نفت دوست ندارد خاطره بازی با کره در سال 1994 که منجر به شکست 3 بر صفر تیم‌ملی شد را به یاد بیاورد.
آفتاب‌‌نیوز :
بهزاد غلامپور در این باره به ورزش سه گفت: واقعا دوست ندارم خاطرات آن بازی را هرگز به یاد بیاورم. چراکه وقتی تیمی می‌بازد دیگر نیاز به مرور کردن خاطرات وجود ندارد. در آن بازی همه بازیکنان بد بودند و کلا تیم‌ملی شرایط خوبی نداشت و باعث شد آن شکست تلخ رقم بخورد.

او در مورد شرایط تیم‌ملی برابر کره برای بازی روز سه‌شنبه هم می‌گوید: کره تیم بسیار خوبی است اما به نظر من شانس ایران بسیار بالاتر است به ویژه اینکه این بازی در دهه محرم برگزار می‌شود. در این بازی هم ائمه به ما کمک می‌کنند و هم هواداران و امیدوارم برد خوبی را رقم بزنیم.

مربی دروازه‌بان‌های نفت ادامه داد: من مطمئن هستم که کره را شکست می‌دهیم و پیش از بازی هم پیش‌بینی کردیم که ایران در دو بازی برابر ازبکستان و کره 6 امتیاز می‌گیرد. اگر ما می‌خواهیم به جام‌جهانی صعود کنیم باید کره را شکست دهیم که این موضوع با توجه به بازیکنان خوبی که داریم و البته کادرفنی قدرتمندمان امکانپذیر است.

غلامپور در مورد اینکه عده‌ای اعتقاد دارند کره از نظر بازیکنی شرایط بهتری از ایران دارد هم می‌گوید: من این حرف را قبول ندارم اگر آنها در اروپا بازیکن دارند ما هم سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد را داریم و هیچ چیز از آنها کم نداریم. مطمئنا روز سه‌شنبه بازی خوبی از آب درخواهد آمد و ما می‌توانیم برنده این بازی سرنوشت‌ساز باشیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
1
والله تو از بدتر بودی...
روی سه تا گل مقصر بودی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین