کد خبر: ۴۰۳۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

انتقاد کارزار ترامپ از نوع برخورد بایدن با زنان

روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» با انتشار گزارشی در این باره اشاره می‌کند که انتقادات ترامپ متوجه فیلم‌ها و عکس‌هایی است که در آن جو بایدن بیش از اندازه به زنان میانسال، دختران جوان و زنان مسن نزدیک می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- همزمان با افشاگری‌های صورت‌گرفته علیه دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری درباره نوع برخورد زننده او با زنان، کارزار او اشاره کرده است که باید به نوع رفتار «جو بایدن» معاون باراک اوباما رییس جمهوری فعلی امریکا توجه داشت. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» با انتشار گزارشی در این باره اشاره می‌کند که انتقادات ترامپ متوجه فیلم‌ها و عکس‌هایی است که در آن جو بایدن بیش از اندازه به زنان میانسال، دختران جوان و زنان مسن نزدیک می‌شود. برای مثال، در مراسم ادای سوگند «اشتون کارتر» وزیر دفاع امریکا، بایدن دست‌های خود را بر روی شانه همسر او گذاشته بود ‌و در گوش او حرفی را زد. 

بایدن همچنین در مراسمی دیگر در حال گپ زدن با مادر سناتور جان باراسو است. در تصویری دیگر نیز بایدن در حال بوسیدن گوش «مگی کونز» دختر جوانی است که در آن زمان پدرش در سنا در حال ادای مراسم سوگند بوده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین