کد خبر: ۴۰۳۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

داور هرمزگانی باز هم در بستر بیماری

دوم بهمن‌ماه سال 85 بود "محمد رسول مظفری" از داوران مطرح کشور برای قضاوت لیگ دسته دوم کشور به کرمان سفرکرده بود که درراه بازگشت در ساعت ۲۱ شب در محل روستای گهره واقع در ۱۰۰ کیلومتری بندرعباس با خودرو شخصی خود با یک تریلر تصادف کرد و به کما رفت و اکنون پس از گذشت 10 سال بازهم این داور راهی بیمارستان شد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد رسول مظفری داور 46 ساله نام‌آشنای هرمزگان متولد و ساکن روستای دهنگ از توابع شهرستان بستک است و کارمند داور هرمزگانی باز هم در بستر بیماریآموزش‌وپرورش  بوده و در دبیرستان‌های منطقه به تدریس مشغول است. وی که در تصادف در سال 85 متأسفانه بر اثر جراحات سنگین وارده در ناحیه سر، گردن و دنده‌ها در بخش آی سی یو بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت مراقبت‌های ویژه قرارگرفته و حتی مدتی در کما بود، این بار به دلیل گرفتگی رگ‌های قلبی مهمان بیمارستان شهید محمدی است.

این داور سابق هرمزگانی که پس از عمل در شرایط مناسبی به سر می‌برد، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مدتی پیش در قسمت سینه احساس سوختگی می‌کردم که پس از مدتی به بیمارستان شهر بستک مراجعه  و اعلام کردن که مشکل قلبی دارم.

به گزارش ایسنا، مظفری بابیان اینکه سریع به شهر بندرعباس و بیمارستان شهید محمدی انتقال داده شدم، تصریح کرد: در اعزام به بندرعباس تحت نظر دکتر بلند قرار گرفتم و مشخص شد که دو رگ قلبم دچار گرفتگی شده است که با تلاش دکتر و پرستاران این رگ‌ها باز و در حال حاضر در شرایط مناسبی به سر می‌برم.



این داور شناخته‌شده در خصوص تصادف سال 85 و وضعیت جسمی‌اش پس از 10 سال، خاطرنشان کرد: با وجود تمامی سختی‌ها و مشکلات سه ماه در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری بودم.

مظفری درباره کمک فدراسیون فوتبال و استان هرمزگان خاطرنشان کرد: هیچ کمکی از سوی مسئولان کشوری و استانی نصیبم نشد و تنها لطف مسعود عنایت رئیس وقت کمیته داوران کشور و برگزاری گل‌ریزان در شهر کرج و همچنین کمک چند باشگاه و دوستانم شامل حالم شد.

وی اضافه کرد: در این خصوص حتی از طریق ایمیل شکایتم را به وزیر وقت ورزش و جوانان ارسال کردم که آن‌ها همان کمک گل‌ریزان کرج را به نفع خود صورت‌جلسه و آن را به نام کمک‌های خود ثبت کردند.

این داور هرمزگانی با انتقاد از اینکه باوجود ابلاغ مسابقات کشوری هیچ کمکی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان نشد، اظهار کرد: مسئولان استان هم کمکی نکردند و تنها دوستان نظیر آقایان رئیسی، کناری، صفا و قادری همواره در تمامی مشکلات کنارم بودند.

مظفری بابیان اینکه دارای سه فرزند است، افزود: پسر بزرگم علی‌رغم قبولی در پنج کد رشته دانشگاه فرهنگیان بنا به دلایلی نامعلوم او را قبول نکردند و در حال حاضر در دانشگاه زاهدان مشغول تحصیل است، دخترم در مقطع پیش‌دانشگاهی و دیگر پسرم در مقطع سوم دبیرستان تحصیل می‌کند.

رئیس کمیته داوران استان هرمزگان نیز دراین باره گفت: در بازگشت از مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور سال 85 بود که این اتفاق ناگوار رخ داد و تنها با نگاه ویژه خداوند بار دیگر محمد رسول مظفری را در کنار خود می‌بینیم.

محمود رئیسی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: متأسفانه شب حادثه همراه با باران شدید بود و این عامل سبب شده بود تا آمبولانس با سختی‌های زیاد بتواند مظفری را به بیمارستان بیاورد و در این خصوص بسیار پیگیری کردیم.

وی بابیان اینکه انتظار داشتیم چون در مسابقات کشوری این اتفاق رخ‌داده بود مسئولان فدراسیون فوتبال کشور عنایت ویژه‌ای داشته باشند، اضافه کرد: اما جز آقای عنایت کسی از مسئولان فدراسیون حتی حالی هم از این داور نپرسیدند و حتی هیچ‌گونه حمایتی هم از مظفری نکردند همان‌طور که پس‌ازاین حادثه برای داوران دیگر هم‌چنین اتفاقی رخ داد اما بازهم توجهی نشد.

رئیسی در پایان ابراز امیدواری کرد پس از دیدن این گفت‌وگو امیدوارم کمی مسئولان کشور استان به خود بیایند و کمکی درخور شأن این داور انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین