کد خبر: ۴۰۳۹۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

سخنان کریمی قدوسی در سوال از وزیر اطلاعات

نماینده مردم مشهد و کلات ضرورت توضیح درباره تهدیدپذیر بودن نظام از ناحیه نفوذ را از وزیر اطلاعات خواستار شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خانه ملت، جواد کریمی قدوسی در نشست علنی امروز (سه شنبه 4 آبان ماه ) مجلس شورای اسلامی، در جریان سوال از وزیر اطلاعات گفت: ولی امر مسلمین در چند سال اخیر در صحبت‌های خود توجه ویژه‌ای به مسئله نفوذ دشمن داشته است به طوری که کلیدواژه نفوذ پرتکرارترین کلیدواژه‌های صحبت‌های ایشان بوده است. رهبر معظم انقلاب فرموده اند هدف دشمن این است که افراد اثرگذار در جامعه را به سمت مورد نظر خودشان سوق دهند. هدف آنها از این کار تغییر باورها و آمارها، نگاه‌ها و سبک زندگی جامعه است.
 
نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی به دیگر بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و افزود: رهبری فرمودند دشمن عده و عُده وارد کشور کرده در واقع جریان منحط غربگرا می‌خواهد امور کشور را به دست بگیرد لذا باید مقابل آن ایستاد. نفوذ آنها جریانی و شبکه‌ای است نه موردی، بنابراین معتقدم ملت عظیم ایران بدانند همان قدرت بازدارنده نظامی و شهرهای زیرزمینی موشکی و راهبردهای مأیوس کردن دشمن از تهدیدهای نظامی، با همان کیفیت در حوزه قدرت امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی فعال است و اجازه نخواهد داد کشور شهدا ضربه‌ای دریافت کند.
 
وی با تأیید خواسته وزیر اطلاعات مبنی بر برگزاری جلسه غیرعلنی، گفت: معتقدم هیأت رئیسه محترم به سرعت یک جلسه غیرعلنی را برپا کند تا وزیر اطلاعات بتواند گزارش مبسوط خود را در حوزه تهدید در کمیسیون مطرح شده به گوش همه نمایندگان برسد.
 
کریمی قدوسی به سوال خود از وزیر اطلاعات اشاره کرد و گفت: برنامه نفوذ، برنامه جدی آمریکایی‌ها است اگرچه آمریکا این برنامه را از قبل داشته است اما حوزه آن در این عصر و زمان بسیار گسترده شده است. هدف نفوذ، نفوذ بین مسئولان تصمیم‌سازو تصمیم گیر کشور با بهانه های مختلف است و نه فقط از دو سه مصداقی که عرض کردیم، بهانه‌های متعددی از جمله مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... و هر فرصت دیگری که به وجود می‌آید که از آن طریق می‌توان نفوذ کرد از آن استفاده می‌کنند و در پی عملیات براندازی از طریق نفوذ هستند.
 
وی نگرانی اصلی را نفوذی مورد تأکید ولی امر مسلمین دانست و گفت: انتظار داریم آقای علوی با رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی این دغدغه مردم و نمایندگان برای تهدیدپذیر بودن نظام جمهوری اسلامی از ناحیه نفوذ را توضیح دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
5
هیچ دشمنی بدترازنادانی نیست آقای mpt
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
5
شما خودت يكي از نفوذي ترامپ ديوانه هستي(قدوسي)
محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
1
سوال از وزیر اطلاعات بیشتر سیاسی هست تا واقعیت نیروهای اطلاعاتی ایران از سیا امریکا قوی ترند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین