کد خبر: ۴۰۴۱۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

مشخصات قنی ب‌ام‌و سری 6 GT که در سال 2018 می‌آید +عکس

ب‌ام‌و سری 5 GT دیگر عمرش به سر رسیده است. به جای آن ب‌ام‌و مدل اسپرت‌تر و لوکس‌تری به نام سری 6 GT را تولید خواهد کرد. گفته می‌شود که جانشین سری 5 گرن توریسمو در سال 2018 از راه خواهد رسید.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پدال،در مقایسه با نسل اول گرن توریسمو که غالباً از نظر طراحی مورد انتقاد قرار می‌گرفت، فاصله‌ی بین محورهای طولانی و موقعیت رانندگی نسبتاً بالا هم‌اکنون با پکیج هماهنگ‌تری ادغام خواهد شد. طراحان X-Tomi Design تصمیم گرفته‌اند تا تصاویری غیرواقعی از آنچه را که سری 6 GT می‌تواند داشته باشد را به ما نشان دهند.


بی‌شک طراحی این خودرو از سری 5 سدانی که اخیراً رونمایی شده الهام گرفته  شده است. انتظار می‌رود که سری 6 گرن توریسمو ظاهر مستقل و خاص خود را داشته باشد و در آن خطوطی مجلل‌تر که نشان دهنده‌ی نام GT باشد به کار بروند. این خودرو صاف و صیقلی‌تر از نسخه کنونی خواهد بود. نسبت‌های آن با نسل اول یکسان خواهد بود اما انحناهای طراحی آن از مدل‌های کنونی ب‌ام‌و قرض گرفته خواهند شد به‌گونه‌ای که چراغ‌ها به جلوپنجره خواهند چسبید و سقف شیب‌دار نیز به طراحی جذاب صندوق متصل خواهد شد.

مدل ممتاز و جدید GT دارای مدل‌های دیزلی 620d تا 640d و بنزینی 630i تا 640i خواهد بود و مدل 640i xDrive مختص بازار آمریکا تولید خواهد شد.


داخل کابین ب‌ام‌و هنوز به طراحی شیک، اسپرت و لوکس خود وفادار خواهد ماند اما سطحی جدید را شاید شاهد باشیم. داشبورد بازطراحی شده با LCD ایستاده و طیف وسیعی از تجهیزات ممتاز موجود در مدل‌های کنونی از جمله سری 7 از دیگر نکات شاخص این خودرو خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین