کد خبر: ۴۰۴۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: فضای مجلس دهم، فضای تعامل است

باتوجه به اینکه مدارس اساس کار وزارت آموزش و پرورش همه باید تلاش کنند که مدارس محیطی پرنشاط و سلامت برای یادگیری هر چه بیشتر و بهتر دانش‌آموزان باشد.
آفتاب‌‌نیوز : وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر این‌که اساس کار این وزارتخانه مدرسه و مدرسه‌داری است، نسبت به فضای تعاملی حاکم بر مجلس دهم ابراز خرسندی و امیدواری کرد.

فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به برخی سوابق مدیریتی خود در حیطه آموزش و پرورش گفت: در جلسه‌های متعدد با نمایندگان بر این مسئله تاکید کردیم که باتوجه به این‌که اساس کار آموزش و پرورش، مدارس هستند، آشنایی خوبی با صف و ستاد در این حوزه دارم.

او گفت: باتوجه به این‌که سال‌ها معلم، معاون و مدیر مدرسه بودم و کار اصلی‌ام مدرسه‌داری است، شناخت خوبی از صف در آموزش و پرورش دارم و از طرفی باتوجه به سابقه حضور در وزارت علوم و آموزش عالی، از بعد مدیریتی شناخت دقیقی نسبت به دستگاه‌های ستادی داشته و به‌خوبی با فعالیت این دستگاه‌ها و همچنین برنامه‌های توسعه و نحوه هزینه‌کرد بودجه آشنایی دارم.

وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر این‌که ترکیب شناخت صف و ستاد در این حوزه راهگشا خواهد بود، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مدارس اساس کار وزارت آموزش و پرورش همه باید تلاش کنند که مدارس محیطی پرنشاط و سلامت برای یادگیری هر چه بیشتر و بهتر دانش‌آموزان باشد.

دانش‌آشتیانی در پایان با تاکید بر فضای مثبت حاکم بر مجلس، اعلام کرد: فضای حاکم بر مجلس، فضای تعامل، بحث و گفت‌وگو درباره برنامه‌ها است که این مسئله بسیار امیدوارکننده است.

به گزارش ایلنا، فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز با حضور در محل فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی به ارائه برنامه‌های خود در حضور اعضای این فراکسیون پرداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
خلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
شما که کارت مدرسه داری بوده پس از وضع حقوقی معلمان خبر داری لطفا راجب حقوق معلمان و رتبه بندی واقعی کاری بکن.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین