کد خبر: ۴۰۴۲۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

دیزین به شمشک مسدود شد/ برف و باران در 5 محور مواصلاتی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای پنج استان کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر برابر گزارش‌های دریافتی در اکثر دیزین به شمشک مسدود شد/ برف و باران در 5 محور مواصلاتیمحورهای دو استان آذربایجان غربی و اردیبل بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در محورهای "تبریز-زنجان" در استان آذربایجان شرقی و "اسالم - خلخال" در استان گیلان نیز بارش برف گزارش شده است، گفت: همچنین گزارش‌های دریافتی حاکی از این است که  در اکثر محورهای دو استان آذربایجان شرقی و گیلان و همچنین غرب استان مازندران شاهد بارش باران هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر مشکل ترافیکی در جاده‌های کشور وجود ندارد و تردد به آرامی در جریان است.

رحمانی همچنین از انسداد محور دیزین به شمشک خبر داد و گفت: این محور به دلیل بارش برف و همچنین عدم وجود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از مسیرهای موازی و جایگزین انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان باید در فصل سرد، تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ و ... را به همراه داشته باشند، اظهارکرد: ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در جاده‌های کشور جلوگیری می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین