کد خبر: ۴۰۴۸۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

کشاورزی موفق‌ترین بخش اقتصادی دولت با رشد 5.4 درصدی‌

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در زیرمجموعه‌های دولت بخش کشاورزی نسبت به دیگر بخش‌های اقتصادی موفق‌تر عمل کرده است به نحوی که در سال 94 در بخش کشاورزی 5.4 درصد رشد داشتیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، گفت: دولت تدبیر و امید که در سال آخر دوره اول خود قرار دارد، علی‌رغم همه کمبودها و ناملایمات اقدامات مؤثری را در حوزه‌های اقتصادی و به‌ویژه کشاورزی انجام داده است.

جوادی با اشاره به ویژگی‌های دولت تدبیر و امید در پایبندی به قانون اساسی و ایجاد آرامش و ثبات در کشور، کنترل تورم در سال‌های اخیر را از دستاوردهای دولت خواند و تأکید کرد: دولت در آینده نه چندان دور به سمت ایجاد اشتغال فراوان برای جوانان حرکت و به آن دست پیدا خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی افزود: در زیرمجموعه‌های دولت بخش کشاورزی نسبت به دیگر بخش‌های اقتصادی موفق‌تر عمل کرده، به نحوی که در سال 94 در بخش کشاورزی 5.4 درصد رشد داشتیم و این در حالی است که در سال 93 نرخ رشد بخش کشاورزی 3.8 درصد بوده است و با توجه به برنامه ششم توسعه ما تا پایان برنامه در سال 99 شاهد نرخ ثابت رشد سالانه 5 درصد در بخش کشاورزی خواهیم بود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به موفقیت‌های دولت در این بخش، دشت قزوین را مستعد رشد و موفقیت‌های بیشتر کشاورزی دانست و تأکید کرد: با رفع مشکلات دشت قزوین و با توجه به مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته، امیدواریم دشت قزوین بتواند در آینده تولیدات بیشتر و بهتری داشته باشد.

محمدعلی جوادی با تشکر از زحمات و تلاش‌های نیازعلی ابراهیمی پاک در مدت مسئولیت وی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، مدیرکل جدید این سازمان را فردی پرتلاش، دارای سابقه جانبازی و مراتب علمی بالا معرفی کرد.

جوادی با اشاره به تصویب دو سند مهم در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: براساس یکی از این سندها مدیران آینده وزارت جهاد کشاورزی در تمام طبقات و بخش‌ها در داخل مجموعه تربیت خواهند شد و چند استان و بخش‌هایی از این وزارت‌خانه بعنوان پایلوت این طرح انتخاب شده‌اند، همچنین بر اساس سند توسعه منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی به زودی نیروهای جدیدی به این وزارت‌خانه اضافه خواهند شد.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین