کد خبر: ۴۰۵۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

۳ گزینه ریاست سازمان میراث فرهنگی پشت درب اتاق رئیس‌جمهور

درحال حاضر از «مرتضی بانک»، «مرتضی رحمانی‌موحد» و «محسن مهرعلیزاده» به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های ریاست سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری نام برده می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : با معرفی «مسعود سلطانی‌فر» از سوی رئیس‌جمهور به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی، این روزها نام ۳ نفر بیش از دیگران برای سکان‌داری این سازمان به گوش می‌رسد.

به گزارش ۲۴، پس از نامه رسمی رئیس‌جمهور به رئیس مجلس شورای اسلامی به‌منظور معرفی سه گزینه پیشنهادی برای سه وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و اعلام رسمی نام مسعود سلطانی‌فر به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گمانه‌زنی‌ها بر سر ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز شد.

اما این روزها با نزدیک‌شدن به جلسه رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت، گمانی‌زنی‌ها بر سر ۳ نفر برای سکان‌داری ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیش از سایر افراد به گوش می‌رسد.

براساس این گزارش درحال حاضر از «مرتضی بانک»، «مرتضی رحمانی‌موحد» و «محسن مهرعلیزاده» به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های ریاست سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری نام برده می‌شود.

* مرتضی بانک کارشناس امور بازرگانی، گردشگری و صنعت، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، معاون پژوهشکده و معاون دفتر و مشاور مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رئیس جمهور است.

* مرتضی رحمانی‌موحد که درحال حاضر معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است،‌ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل بوده و سوابقی همچون دبیر اول سفارت ایران در آلمان، رئیس دبیرخانه همکاری‌های اقتصادی سه جانبه و رئیس اداره تجارت خارجی و صادرات غیرنفتی، سفارت ایران در نیوزیلند و معاونت مرکز آموزش و پژوهش وزارت امورخارجه را در کارنامه خود دارد.

* محسن‌ مهرعلیزاده دیگر گزینه مطرح برای سکان‌داری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در حال حاضر رئیس کمسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران است و سوابق دیگری نیز از جمله عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی، استانداری خراسان، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شاهد،‌ معاون امور نیروگاه‌های سازمان انرژی اتمی و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان عمران کیش را در کارنامه کاری خود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
1
و خود جناب آقاي علي جنتي
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین