کد خبر: ۴۰۵۲۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

واکنش استقلال به خبر جدایی کاوه رضایی

مسئول نقل و انتقالات استقلال مدعی شد کاوه رضایی این تیم را ترک نمی‌کند و خبر جدایی او از سوی افرادی صورت گرفته که به دنبال ایجاد حاشیه برای آبی‌های پایتخت هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد کاوه رضایی، مهاجم استقلال فردا (دوشنبه) آخرین بازی خود را برای این تیم انجام می‌دهد و بعد از آن راهی چین می‌شود، گفت: خیر چنین چیزی صحت ندارد. در قرارداد او چنین چیزی وجود ندارد. ما بعد از بازی استقلال و مس کرمان موضع رسمی خود را در این رابطه اعلام می‌کنیم. متاسفانه عده‌ای می‌خواهند کاوه رضایی را به حاشیه ببرند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بندی در قرارداد رضایی وجود دارد که بتواند استقلال را به مقصد یک تیم خارجی ترک کند، گفت: در حال حاضر او نمی‌تواند استقلال را ترک کند ولی در نیم‌فصل این امکان وجود دارد. من به شما به صراحت می‌گویم که این خبر قطعا حاشیه است. خود کاوه رضایی قصد جدایی از استقلال را ندارد. رضایی بازیکن خوش‌اخلاق و حرفه‌ای است. می‌داند استقلال تیم بزرگی است و نمی‌تواند هفته دهم از این تیم جدا شود. حواشی را کسانی دیگر برای او ایجاد می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین