کد خبر: ۴۰۵۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰

دلیل ترس و احتیاط جبهه پایداری از معرفی کاندیدای نهایی‌اش در انتخابات ۹۶

عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) گفت:رقیب منتظر است تا بداند چه فردی می‌خواهد بیاید تا قبل از مطرح شدنش موتور تخریب خود را به کار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در جمع خبرنگاران در مورد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و گزینه اصولگرایان و به‌ویژه جبهه پایداری در این عرصه گفت: احتمال ورود چهره جدید در این عرصه وجود دارد و از طرفی اینکه فرد شناخته شده‌ای را معرفی کنیم نیز وجود دارد.

به گزارش تسنیم ، وی ادامه داد: ما معتقدیم که در شرایط امروز کشور مردم به‌دنبال فرد انقلابی هستند و برایشان اصولگرایی و اصلاح‌طلب بودن اصل نیست.

روانبخش با بیان اینکه "در شرایط کنونی نیاز به فردی انقلابی، مدیر و توانمند در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و سیاست خارجی هستیم" خاطرنشان کرد: ما نیز در این زمینه کار می‌کنیم و شاید هم به گزینه رسیده باشیم اما چون احساس می‌کنیم رقیب از تقوای سیاسی برخوردار نیست با احتیاط عمل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: رقیب منتظر است تا بداند چه فردی می‌خواهد بیاید تا قبل از مطرح شدنش موتور تخریب خود را به کار گیرد.

عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان "تلاش می‌کنیم بر سر یک کاندیدا به اجماع برسیم" یادآور شد: این به‌معنای این نیست که فردی را معرفی کنیم که شرایط امروز کشور این فرد را نمی‌پسندد، اینکه همه اصولگرایان به‌روی یک فرد توانمند و انقلابی که از همه بهتر است به جمع‌بندی برسند وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین