از میان تغییرات آن میتوان بهسازی هواسُری بدنه، ارتقای سامانه تعلیق، صندلیهای فیبر کربنی مسابقهای، طراحی داخلی مشابه خودروهای GT3 و قفس ایمنی را نام برد که حقیقتاً شخصیت خاصی بدان بخشیدهاند. پیشرانه 5 لیتری V8 نیز با نمونه 5.6 لیتری جدیدی جایگزین شده که میتواند 525 اسب بخار قدرت را در اختیار این ژاپنی نورسیده قرار دهد.
کیت
LC و گلگیرهای اختصاصی، دیفیوز تازه جلو، رکابها جانبی، دیفیوزر عقب،
باله همرنگ بدنه روی درب صندوق و رینگهای 22 اینچی نوکمدادی به همراه
لاستیکهای پیرِلی پی زیرو نِرو (P Zero Nero) نیز دیگر خصائص این نسخه
هستند.
بر اساس گفتههای رسمی خودِ کمپانی، قرار است کیت بدنه، تعلیق و مجموعه ترمز همزمان با ورود LC 500 به بازار فروش در بهار 2017، به فروش برسد.