کد خبر: ۴۰۶۵۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

تهیه‌کنندگان مراسم اسکار معرفی شدند

«مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» به عنوان تهیه‌کنندگان مراسم هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
«مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» که در حال حاضر به صورت مشترک ریاست جوایز انجمن کارگردانان آمریکا (PGA) را بر عهده دارند، تهیه‌کنندگی مراسم اسکار 2017 که روز 26 فوریه (یکشنبه 8 اسفند) در لس‌آنجلس برگزار و از شبکه ABC به روی آنتن می‌رود را بر عهده خواهند داشت.

«مایکل دلوکا» پیش از روی آوردن به تهیه‌کنندگی یکی از مقامات اجرایی ارشد در کمپانی «نیولاین» و «درم ورکس» بود. وی از اواخر سال 2013 تا اوایل 2015 مدیر تولید فیلم در کمپانی سونی بود و در چند سال اخیر تهیه‌کنندگی دو فیلم «کاپیتان فیلیپس» و «پنجاه صیف خاکستری» را نیز بر عهده داشته است.

تهیه‌کنندگان مراسم اسکار معرفی شدند

«جنیفر تاد» نیز یکی از چهره‌های قدیمی سینما و تلویزیون است که در کمپانی «نیولاین» با «مایکل دلوکا» همکاری نزدیکی داشته است و کمپانی تهیه فیلم «تادفیلمیز» را به همراه خواهرش «سوزان تاد» مدیریت می‌کند. وی اخیر تهیه کنندگی دو فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» و «آلیس در آینه» را بر عهده داشته است.

«مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند؛ از اینکه به عنوان تهیه کنندگان مراسم اسکار 2017 انتخاب شده‌اند بسیار مفتخر هستند. ما هر دو به جوایز اسکار احترام زیادی می‌گذاریم و هر سال با تماشای این مراسم همراه با خانواده‌هایمان بزرگ شدیم و از اینکه بخشی از این میراث افسانه‌ای هستیم، بسیار قدردانیم و تلاش می‌کنیم یک شوی جذاب برای جشن گرفتن سینما و قدرتی که برای پیونددادن همه ما دارد، برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، مراسم اعطای جوایز هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 26 فوریه 2017 (یکشنبه 8 اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود و قرار است این رویداد سینمایی در بیش از 225 کشور جهان به صورت زنده به روی آنتن برود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین