کد خبر: ۴۰۷۴۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

اظهارات نوربخش درباره‌ی جشنواره موسیقی فجر پیش‌رو

رییس سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، درباره‌ی روند برگزاری این رویداد به برخی سوالات پاسخ داد.
آفتاب‌‌نیوز : حمیدرضا نوربخش با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: کارهای سی و دومین دوره جشنواره موسیقی فجر بر مداری که در جشنواره سی و یکم مشخص کردیم در حال انجام است. ما جایزه «باربد» را به عنوان محور جشنواره قرار دادیم.

او در پاسخ به این پرسش که چه تمهیداتی را برای اطلاع‌رسانی این دوره از جشنواره اندیشیده‌اید، گفت: من در موضوع رسانه‌ای معتقد به کار جمعی هستم. ما در سال گذشته برای کارهای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی جشنواره از اهالی چندین رسانه برای کار دعوت کردیم و از همه رسانه‌ها خواستیم در این موضوع مشارکت داشته باشند.

نوربخش ادامه داد: در واقع رسانه‌ها صاحب کار هستند زیرا با ما دغدغه‌های مشترک دارند و بازوی توانمند اطلاع‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه تا با هنرمندان قراردادی در خصوص جشنواره بسته نشود، نام کسی را اعلام نمی‌کند، بیان کرد: اما ما در بخش بین‌الملل تلاش کردیم، هنرمندان شاخصی را با تاکید بر محوریت ایران فرهنگی به این رویداد دعوت کنیم.

نوربخش با اشاره به لغو دو اجرای بین‌الملل در دوره گذشته، اظهار کرد: سعی می‌کنیم تا جایی که به ما مربوط می‌شود، امسال این اتفاق‌ها رخ ندهد.

رییس سی و دومین جشنواره موسیقی فجر درباره انتخاب سایت بلیت‌فروشی این رویداد، بیان کرد: ما سایت مشخصی را در نظر نداریم و با تمام سایت‌ها مکاتبه کردیم، آنهایی که درخواست‌هایشان با شرایط ما مطابق باشد، استفاده می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین