کد خبر: ۴۰۷۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

دستفروشان چه مشکلاتی دارند؟

دستفروشی یکی از مشاغلی است که دیدگاه‌ها درباره آن یکسان نیست. گروهی می‌گویند اشتغال مولد نیست، مزاحم است و باید با آن مقابله کرد و گروه دیگر می‌گویند دستفروشی یک ضرورت و واقعیت است که باید با آن کنار آمد.
آفتاب‌‌نیوز :
دستفروشی هر چه هست و چه که نیست، قرار است در مراکز علمی کشور درباره این شغل بحث شود.

به همین مناسبت نشست تخصصی به مناسبت روز جهانی دستفروشان در تهران برگزار خواهد شد. این نشست روز یکشنبه ۲۳ آبان، نشست تخصصی با موضوع «دستفروشی: فرصت و ضرورت قانون» در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در این نشست که به همت گروه شهر انجمن جامعه‌شناسی و همکاری موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، فرصت‌ها و چالش‌های دستفروشی نقد و بررسی شده و ضرورت‌های حمایت‌های قانونی از دستفروشان به بحث گذاشته خواهد شد.
احمد میدری، معاون رفاه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛ علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف کشور؛ هوشنگ خندان دل رئیس سازمان شهرداری‌های وزارت کشور؛ امیر سیاح، مدیر گروه مطالعات محیط کسب و کار مرکز پژوهش های مجلس و مراد ثقفی مدیر عامل انجمن دیده بان مدنی یکشهر از جمله سخنران‌های و اعضای پنل این نشست هستند.

این نشست از ساعت ۱۶ تا ۱۹ روز یکشنبه در سالن شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در پل گیشا برگزار می‌شود و ورود برای همگان آزاد و رایگان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
1
ایکاش همزمان نشستی هم در باره مشکلاتی که دست فروش ها تولید میکنند انجام می شد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین