کد خبر: ۴۰۹۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

حیمی جهان‌آبادی: وزارت کشور و دادستانی خراسان توضیح دهند

دبیر مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی خواستار ارائه توضیحات وزارت کشور و دادستانی استان خراسان درباره لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
جلیل رحیمی جهان‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و درود به روح مطهر همه شهدای اسلام گفت: امیدوارم ماجرای لغو سخنرانی دکتر مطهری، باعث شود دولت جناب روحانی یادش بیاید که خراسان هم جزئی از ایران است و باید دولت تدبیر و امید پس از سه سال و نیم از  رای مردم، اعتدال را در آنجا حاکم کند.

وی افزود: عملکردی که علیه فرزند شهید مطهری رخ داد خلاف رویه و سنت و سیره اهل بیت رسول الله(ص) است که به مخالفان اجازه صحبت می‌دادند.

نماینده مردم تربت‌جام در مجلس خاطرنشان کرد: در خراسان وقتی به فرزند شهید مطهری، معلم انقلاب و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اجازه صحبت نمی دهند ببینید مردم چه می‌کشند که پدرشان هم مانند خودشان از مردم عادی است و شهروند معمولی این کشورند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: نمایندگان مردم باید از وزارت کشور و دادستانی خراسان توضیح بخواهند و چنانچه توضیحات قانع‌کننده نبود وزاری کشور و دادگستری را به مجلس بیاورند. این امر به احترام مردم و بر پایه رعایت قانون اساسی و در دفاع از حقوق ملت لازم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
خروس بی محل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
ما نمی خوانیم راه بیندازید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین